💬
Logga in
Fuska.se

Pris Till Wii?

61 svar · startad

↗ till inlägget

Och om man till exempel spelar något Zelda spel kan man använda kontrollen som svärd för om man svingar kontrollen så svingar Link sitt svärd i spelet allt detta med hjälp av de nya rörelsedetektorerna i kontrollen. :)

Mja. Bara vissa saker. Annars använder man A knappen. Man kan annars knuffa bort fienden med skölden med en lätt viftning med kontrollen. Och sedan kan man snurra runt med Link och slå alla fiender. En liten lätt viftning till. Men annars finns det inge mer att kunna använda kontrollen där. Man kan även styra sin fairy som flyger omkring efter en. :)

↗ till inlägget

Och om man till exempel spelar något Zelda spel kan man använda kontrollen som svärd för om man svingar kontrollen så svingar Link sitt svärd i spelet allt detta med hjälp av de nya rörelsedetektorerna i kontrollen. :)

jag vet. öka spelkänslan med den här tilläggs utrustningen!

26 Aug 2006
↗ till inlägget

Jag tror att 1 svensk krona är lika mycket som 7.5 dollar. Enligt min uträkning på miniräknare komer Wii att kosta 1267 kronor men kan det verkligen stämma?  :huh:

En Dollar låg igår på 7, 19 svenska kr har jag för mej.

Eller var det på 8, 19..??

↗ till inlägget

Jag tror att 1 svensk krona är lika mycket som 7.5 dollar. Enligt min uträkning på miniräknare komer Wii att kosta 1267 kronor men kan det verkligen stämma?  :huh:

Eftersom jag frågade om det stämmde så sa jag skrev hjag aldrig vad det kommer att kosta, utan vad jag räknade ut med miniräknare, det är snarare du som borde lära vad man skriver. <_<

7.19 låter rimligare, men om det stämmer så kommer ju Wii bli billigt! :)

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Här i sverige ja.

Men där kanske de lägger till lite till, vad vet jag.

Här också förresten.

Senast ändrad:

sverige har väl mer moms än i usa?

Sverige har 25% moms medan USA haxxar på mycket lägre procent.

Wii kommer nog kosta runt 2500 kr och sedan sänkas med åren.

29 Aug 2006

Wii kommer att kosta €175

Kopia av talet till konferensen som hålls den 14:e September

Även om detta nu inte är sant så kommer den aldrig att kosta 2500kr, det är vad man får en Xbox 360 Core för och Nintendo har sagt att den kommer vara billigare än Xbox 360, som högst kommer den nog att kosta 1995kr.

175€ är ju bara lite dyrare än 1500kr :o det blir ju historiens billigaste konsoll (vad jag ver iaf, NES & SNES kanske var billigare när dom släpptes

30 Aug 2006

1500 kr + 25% moms. Sen ska utgivarna ta en extra hundring för att tjäna på det. Så det blir nog mer än 1500 kr. Sverige har alltid lite dyrare konsoller =/

det är dåligt :(

Dåligt och dåligt vette f*n om det är , man ska vara glad av att dom kommer på nya konsoller och att dom ger dom ett sånt pris så att folk vill köpa dom så tyker inte att priset på en bra konsoll spelar någon roll

31 Aug 2006
↗ till inlägget

det är dåligt :(

2000kr är ju fortfarande extremt billigt, 3 Wii = 1 ps3 -.- ps3 har ju bara lite bättre & dubbelt så dyr som 360, en bra grej är att köpa Wii & Xbox för samma pris som ps3

och. det är ändå mycket pengar.

2 Sep 2006

Ska önska i Julklapp.. Jag ville önska mig PS3 men den är för dyr.

Men för att vara en så bra konsoll är Wii riktigt billigt. Tänk ändå på att man kan köpa BÅDE Wii och 360 och ändå inte komma upp i ett lika högt pris som PS3 kostar. PS3 är definitivt inte värt mer än 6000. Jag betalar max 4000 för en konsoll hur bra den än är.

jag läste idag i play att wii skulle kosta lika myket som gamecube kostade när det släpptes och att

Citat ur PLAY "" nintendo och microsoft stäms nu av anascape limited för patentintrång. brott mot hela tolv stycken patent är på tal och f¨ågan är nu om acascape kan göra en immersion, på bekostnad av nintendo och microsoft . ett av patenten sägsvara "3d kontrollen med vibration" påhittigt ""

3 Sep 2006
Karamellkungen

Wii säljs för att vettigt/lagom dyrt pris, många nya konsoller säljs överdrivet dyrt. Jag tycker att Nintendo är väldigt smarta och säljer den billigt, lär antagligen öka handeln av Wiitillbehör och spel så småningom...

ceco: Jag fattar inte vad du menar? Och stavar dem verkligen så dåligt på Play? :huh:

Han menar att anascape ltd (ett sony företag) ska stämma nintendo för 12 patent som de har "uppfunnit" Till exempel "3d kontroller med vibration"

4 Sep 2006

Sony har ju snott både Nintendo's gyro-funktion och de har snott något av Microsoft också (Minns inte vad) Sony var bättre förr, nu är de bara ett gäng härmapor. :(

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in