💬
Logga in
Fuska.se

Saddam Hussein

348 svar · startad

Varför inte? Är du hans advokat eller något? Varför fick hans fångar plågas till döds. Han ska få själv känna på smärtan den jäveln!

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Varför inte? Är du hans advokat eller något? Varför fick hans fångar plågas till döds. Han ska få själv känna på smärtan den jäveln!

För att det är vidrigt. Och om du tycker att Saddam ska utsättas för det så är du lika vidrig själv. Då har du som tidigare sagt precis samma värderingar som han.

tHOORd, du vet att det där argumentet inte funkar på honom, han är tydligen lika vidrig som saddam, me tanke på sina straff.

Saddam ska dö på ett mer humant sätt oavsett vad han gjort, om det nu blir avrättning..

Men alltså efter allt han har gjort så vill jag att han ska lida innan. Och att det betyder inte att jag sjunkigt till hans nivå.

på sätt o vis gör du det.

visst, han förtjänar ett straff, och knappast ett lindrigt, men att inhumant tortera honom till döds är inte så mycket bättre än hans nivå..

30 Aug 2006

Men jag är sur på han. Skit förbannad, men säger jag att han ska få dödstraff i elektriskastolen så säger ni att jag ligger på samma nivå som han då. Det är fel. Att döda en mördare är inte fel. Det är rätt.

det är nånstans mittemellan men ändå är det bra eftersom han dödat så många människor

31 Aug 2006

DonKeN, dina åsikter om att det är rätt att mörda mördare kan liknas vid hur Adolf Hitler berättigade mord på judar. De är båda olika slags grupper av folk och mord på är ALLTID fel, oavsett hurdan personen i fråga är.

Nej. Det är inte alltid fel. Att döda en mördare är rätt. Varför ska den få leva när den dödat någon annan? Den förtjänar inte och leva. Speciellt Saddam, han har krossat massor av folks drömmar och krossat folks kärlek. Han är inte värd och leva längre. Plus, om jag vorre vid Saddams nivå så skulle jag döda alla i min skola men jag är inte vid hans nivå. Jag tycker bara att han ska dö efter allt han har gjort.

1 Sep 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Låt han skjuta sej själv som Hitler gjorde...

Eller gjorde han det..??

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jo, han sköt sig själv. Men om de tvingar Saddam att skjuta sig själv går han enligt mig en förnedrande död till mötes.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jo, han sköt sig själv. Men om de tvingar Saddam att skjuta sig själv går han enligt mig en förnedrande död till mötes.

Det är väl olagligt att tvinga nån döda sigsälv , polis eller inte ..
2 Sep 2006
Nivå 3 · Lärling

Är det så svårt att avgöra om Saddam ska dö eller ej. Dom har ju kommit så långt med att fånga honom så varför skjuter dom inte ett skott i skallen på honom och får det överstökat?

Håller verkligen med om det. Finns folk som dödat en person och domen slutar så snabbt och det blir dödsstraff.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Håller verkligen med om det. Finns folk som dödat en person och domen slutar så snabbt och det blir dödsstraff.

Och med andra ord är Saddam skyldig till flera brott och då är det inte så konstigt att det tar längre tid.

4 Sep 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

För en gångs skull är jag villig att hålla med dig, han ska få smaka på sin egen medicin!

5 Sep 2006

Guggo och Xade förstår bäst om vad han har gjort. Ni andra är så blöthjärtade för en mördare.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Har jag ens påstått att det var rätt eller att polisen skulle göra det? Sätt honom i elektrista stolen och få allt överstökat.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Guggo och Xade förstår bäst om vad han har gjort. Ni andra är så blöthjärtade för en mördare.

Nej, vi kanske vill att han ska få ett mera humant straff.

Elektriskastolen är humant. Men det skulle vara bättre om han ska få smaka på sin egen medicin som Xade sa.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in