💬
Logga in
Fuska.se

Saddam Hussein

348 svar · startad

han ska dö dö dö han dödade mitt land kolla vad som har hänt med mitt land irak den var fin först men tack vare handikapen som förstörde det

17 Jan 2007

Jag finner det mer som amerikanarna som förstört Irak. Vilja till förändring skall komma inifrån och då skall utländska kärnvapenmakter hålla sig utanför. Under Saddams tid var Irak inte en demokrati, men det finns inget skäl att föra landet in i ett inbördeskrig för att få ett slut på det.

18 Jan 2007
Nivå 6 · Fuskare

Varför sånt hat mot USA? Tror du alla självmordbombare är från USA eller att alla bilbomber är utplacerade av amerikaner.Nej dem är från Irak. Jag påstår inte att det är alla från Irak som förstör men till stor del. Men visst nog har amerikanarna också försört men inte deras fel direkt.

19 Jan 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag finner det mer som amerikanarna som förstört Irak. Vilja till förändring skall komma inifrån och då skall utländska kärnvapenmakter hålla sig utanför. Under Saddams tid var Irak inte en demokrati, men det finns inget skäl att föra landet in i ett inbördeskrig för att få ett slut på det.

Fortsattit att låta Saadam utrota kurderna hade varit en bättre idé, eller?
23 Jan 2007

Föresten så är denna tråd OUT OF DATE.

Eftersom hans straff blev döden, tillslut.

↗ till inlägget

Diplomati. Inte anfaller EU USA bara för att USA ständigt ignorerar de mänskliga rättigheterna och begår folkmord i fjärran länder, nej, utan man förhandlar.

24 Jan 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Föresten så är denna tråd OUT OF DATE.

Eftersom hans straff blev döden, tillslut.

Men man kan ju diskutera andra saker runt ämnet.

27 Jan 2007

Jo visst...Förlåt mig .

Påtal om amerika tycker jag det var dåligt att amerikanerna gick till somalia.

Dom sa något om att dom trodde al qaida var där så dom fick rätt att bomba...

7 Feb 2007
Nivå 6 · Fuskare

Ja men dem åker ju inte bara dit och bombar inte. MEn ja dem kasnke lägger sig i lite för mycket inte vet jag. Måste säga att USA är det mest fascinerande landet i världen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in