jo för du kan anpassa dom bättre efter hur du vill ha dom.
Bara Ett Litet Tips Vad Det Gäller Masterball
↗ till inläggetKan man väll på andra lvl också?!jo för du kan anpassa dom bättre efter hur du vill ha dom.
whatever. jag tycker det är bättre. orkar inte förklara vafö.
Ok dom blir bättre vill inte bråka med dej! :)
wtf jag kastade en masterboll på en misdreavus men hon fångades inte!!!!
Är det möjligt jag har hört att en master boll ska fånga varenda direkt!!
du ljuger.
Eller så klonar man en pokemon som håller i masterball tills du har så många du behöver :P
↗ till inläggetdu orkade inte äns läsa första sidan, eller?Alla vet det, men eftersom han pratar om Crystal är det riskabelt att klona där. Dessutom är det tråkigt att klona.
Standardtipset är att spara Master Ball till någon av de tre hundarna.
↗ till inläggetNee jag ljuger inte!du ljuger.
↗ till inläggetDet var ju en bugg vi kollade och du hade ju fått den!du ljuger.
↗ till inläggetMin åsikt också. Varför andvända Masterball när det finns alla andra möjliga bollar..??Alla vet det, men eftersom han pratar om Crystal är det riskabelt att klona där. Dessutom är det tråkigt att klona.
Standardtipset är att spara Master Ball till någon av de tre hundarna.
Bah, det stog ?????? efter att jag klonade, jag har bara suicune och raikou, dom var i samma box, när jag kollade nästa gång hade jag ho-oh!?
någon som vet varför?
förresten, fixa mewtwo från dom äldre pokemon spelen, mewtwo ska också kunna "eller som min kan"
thunderpunch
psychic
ice punch
recover
den har nästan super effekt mot allt!
klona mewtwo 3 ggr och kör med dom i battletower!
jag vann på det!
men om fienden får upp en houndoom som kan crunch, då är du illa ute!
(ett tips)
därför ska man ha mew istället som kan lära sig alla attacker och lära en av dom hydropump.
↗ till inläggetExakt!!därför ska man ha mew istället som kan lära sig alla attacker och lära en av dom hydropump.
↗ till inläggetBah, det stog ?????? efter att jag klonade, jag har bara suicune och raikou, dom var i samma box, när jag kollade nästa gång hade jag ho-oh!?
någon som vet varför?
förresten, fixa mewtwo från dom äldre pokemon spelen, mewtwo ska också kunna "eller som min kan"
thunderpunch
psychic
ice punch
recover
jag vann på det!
(ett tips)
1.Det är en bugg.
2.Man ska ha thunder bolt isstälet.
3.Man kan bara ha en av varje i BT.
↗ till inläggetBah, det stog ?????? efter att jag klonade, jag har bara suicune och raikou, dom var i samma box, när jag kollade nästa gång hade jag ho-oh!?
någon som vet varför?
thunderpunch
psychic
ice punch
recover
jag vann på det!
(ett tips)
Byt ut Thunderpunch mot Thunderbolt och Ice punch mot Ice Beam så har du guld (endast Röd/Blå/Röd/Crystal).
någon som vet varför?
thunderpunch
psychic
ice punch
recover
jag vann på det!
(ett tips)
Röd/Blå/Röd/Crystal??
↗ till inläggetMewtwo kan inte lära sig Thunderbolt/Ice Beam på Silver/Guld.Bah, det stog ?????? efter att jag klonade, jag har bara suicune och raikou, dom var i samma box, när jag kollade nästa gång hade jag ho-oh!?
någon som vet varför?
thunderpunch
psychic
ice punch
recover
jag vann på det!
(ett tips)
↗ till inläggetKan han väll!Bah, det stog ?????? efter att jag klonade, jag har bara suicune och raikou, dom var i samma box, när jag kollade nästa gång hade jag ho-oh!?
någon som vet varför?
thunderpunch
psychic
ice punch
recover
jag vann på det!
(ett tips)
kan vi försöka att hålla oss till ämnet?