💬
Logga in
Fuska.se

Saddam Hussein

348 svar · startad

Ne, de gjorde en god gärning. Att få bort en mördare är bra. Avrättare som avrättar mördare är ingen mördare.

9 Sep 2006
Nivå 5 · Fuskare

Där slog du huvudet på spiken DonkeN!

Dom som dödar Saddam hussein är rättvisa, och ger idioten vad han har gett så många andra.

Nivå 5 · Fuskare

Saddam Hussein kan slänga sig i väggen

Han vill ju ha krig hela tiden :angry:

Må han komma till USA och sätta sig i ELSTOLEN! :evil:

↗ till inlägget

Tortera honom ja. Jag får tycka som jag vill. Varför ska han få folk och lida medan han inte ska få smaka på sin egen medicin?

nepp dom ska få medalj, jag skulle vilja slå ihjäl han med händerna!

Nivå 6 · Fuskare

Han ska dödas på direkten. Ingen tortyr bara ett rakt skott i huvudet, han begravs sedan på en öde plats där ingen kommar att hitta hans lik. Elektriska stolen är bara onödigt det tar onödig tid och skulle bara att skjutas upp och aldrig bli av. Sätter man han i fängelset så finns det en liten chans (inte alls stor) att han blir befriad av vänner/kompanjoner och blir fri och han kan fortsätta med sin tortyr och det blir bara en massa mer problem.

Jag önskar dem bad mig att få piska Saddam. Jag hatar han.

Men han ska lida innan han dör. Så som han gjorde mot dem andra. Och dem som avrättade han ska få Medalj och en Pokal.

Nivå 5 · Fuskare

Vad i h*lvete är det med er?!

Man för inte en disskusion genom att skriva kommentarer såsom "Jag skulle vilja piska saddam" eller dylikt.

Försök att återgå till en seriös disskusion om det någonsin varit i den spalten, och fortsätt sedan där...

Jag sa bara min åsikt efter allt han har gjort. Är det inte ni som brukar säga yttrandfrihet eller vad det nu kallas?

Nivå 0 · Nykomling

Det som ni vill göra mot Saddam har Saddam gjort mot andra.. Ni har ungefär samma tänkande.

Jag vill göra det endast mot Saddam och terrorister som kapade planen mot World Trade Center. De som sprider blod i alla länder.

Jag vet inte om det jag säger är emot reglerna men ge mig inte en varning isåfall.

Nivå 0 · Nykomling

Och du, i dina unga tankar tror att tortyr skulle tämja en människa?

Saddam dödade inte bara oskyldiga människor, han dödade tjuvar och grovt kriminella. Han (som du tycker man ska göra mot terrorister) torterade dem.. Tycker du detta var rätt?

Han dödade de som stal från honom och inte folk som stal från folk. Folk brukade anmäla för att dem blev bestulna på deras ägodelar men istället så dödade han dem.

Nivå 0 · Nykomling

Och din källa är aftonbladet?

Googla och se om du lyckas hitta alla filmer där saddam torterade kriminella, jag har tittat på dem iaf.

"Våld föder Våld"

Senast ändrad:

Han såg folk som tog saker från han Kriminälla. Han tog saker från sitt folk men de vill såklart få tillbaka deras ägodelar. Men då ansåg han dem som kriminella och så döda han dem.

Nivå 0 · Nykomling

Zomg, du vägrar ta in mina ord i din hjärna.

Titta på filmerna istället för att skriva random saker utan att ha någon källa z_z

Jag har sett filmer när han ställer folk iled och dödat dem.

Han brukade säga också.

Är du med på att vara en av mina soldater. Svara dem nej så sparka han dem och sköt på deras ben så dem fick lida sen på deras huvuden. Han använde dem som leksaker.

Senast ändrad:

10 Sep 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Har också hört liknande historier, det är hemskt. :(

Mm. Han styrde Irak som ett Tvspel!

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Ne, de gjorde en god gärning. Att få bort en mördare är bra. Avrättare som avrättar mördare är ingen mördare.

Ditt resonemang brister. Om man avrättar en mördare så är man alltså själv ingen mördare. Vi tar ett exempel.

Man nummer 1 mördar man nummer 2. Man nummer 2 har en bror som tar livet av man nummer 1. Han är då alltså inte skyldig till något eftersom att han har tagit livet av en mördare. Man nummer 1 har också en bror som anser att brorsan till man nummer 2 också är en mördare så han tar livet av honom. osv osv. Detta bildar inte rättvisa utan föder bara hämnd.

Enligt ditt resonemang så kan alla ta lagen i sina händer och ta livet av någon som har mördat.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Kunde inte sagt det bättre själv, då detta är precis vad jag försöker banka i dessa personer.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in