💬
Logga in
Fuska.se

Link Är Ej Vad Han Har Varit,

22 svar · startad

Link, allas våra välkända vänsterhänta hjälte, har nu svärdet i höger hand! Detta blir nog bara på Wii versionen, eftersom att fler personer är högerhänta, så det skulle bli enklare för högerhänta personer att spela!

man kanske kan ställa in om man är högerhänt eller vänsterhänt..? :)

Jag skulle också tro det, för annars skulle Nintendo kanske förlora några vänsterhänta kunder...

15 Sep 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Är det egentligen någon större skillnad mellan att vara höger eller vänsterhänt när man spelar? :huh:

det kan vara skillnad...

prova själv att anväda musen med vänsterhand om du högerhänt xD

eller tvärtom xD

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jo, men en tv-spels kontroll använder man med båda händerna.

Nivå 6 · Fuskare

Inte Wii-kontrollen, eftersom man håller den med bara en hand.

Nivå 6 · Fuskare

Man kan lika gärna hålla Wii kontrollen me båda händerna, fast iofs är det säkert skönare med en hand.

16 Sep 2006
Nivå 5 · Fuskare

På Gamecube spelet kommer han va vänsterhänt som vanligt. På Wii borde man bestämma vänster eller höger. :blink:

17 Sep 2006
↗ till inlägget

Jag skulle också tro det, för annars skulle Nintendo kanske förlora några vänsterhänta kunder...

åh nej.. :rolleyes:

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Inte Wii-kontrollen, eftersom man håller den med bara en hand.

Wii kontrollen i te.x golf håller man med en hand men i te.x red steel & andra fps spel så håller man ju "nunchakun" men vänster handen
19 Sep 2006

hur kan ni veta att han är vänsterhänt?

Nivå 16 · Legendfuskare

ser man på spelen, har aldrig noterat det men andra har tydligen gjort det

för att han håller svärdet med vänster (!)?

Nivå 16 · Legendfuskare

som sagt jag har aldrig sätt det men alla andra medlemar har sätt det så i dom andra Zelda spel har han den i vänster hand ja

21 Sep 2006

Spelar roll.. Tror endå det går att spela utan problem.

Nivå 7 · Fuskare

Tror inte heller det skulle spela så mycket roll, men jag får vänja mig att köra med Wii-kontrollen i höger hand och nunchucken i vänstra även fast jag är vänsterhänt. Det är en vanesak :P

27 Sep 2006

hanb kan ju hålla det med vänster fast han är högerhänt

Det verkar även som om Wii-versionen ska bli spegelvänd...

28 Sep 2006
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Tror inte heller det skulle spela så mycket roll, men jag får vänja mig att köra med Wii-kontrollen i höger hand och nunchucken i vänstra även fast jag är vänsterhänt. Det är en vanesak :P

det borde gå & ställa in

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in