Varför blir det ofta så segt när man postar ett ämne, när man har tryckt på posta nytt ämne så måste man ibland måste trycka F5 = Så det blir dubbleter?
Kan man fixa det på nått sett?!
Varför blir det ofta så segt när man postar ett ämne, när man har tryckt på posta nytt ämne så måste man ibland måste trycka F5 = Så det blir dubbleter?
Kan man fixa det på nått sett?!
Händer också för mig.
Det sker bara ibland. Jag trycker på Svara eller om jag vill gå till ett nytt forum eller tråd. Så hänger fuska.se sig.
Allt man behöver är tålamod....
vänta 1minut för att posta ett inlägg sen så blir det bara vit.
Jag brukar uppdatera.
jag stör mig ocksp på det men det är bara för min uppkoppling hos morsan för det mesta 0,25mbit ^_^
↗ till inläggetdito! :cool:jag stör mig ocksp på det men det är bara för min uppkoppling hos morsan för det mesta 0,25mbit ^_^
när det segar så väntar jag, vill ju inte göra duppelpost, om du postar i PC & det aldrig kommer så kan man gå in i PC forumet & se att man har gjort sista posten i den tråden & då är det bara att stänga ner fliken med den tråden
↗ till inläggetJag brukar uppdatera.
Men ofta när man uppdaterar, så blir det dubbel eller trippel post..
↗ till inläggetE det så här att du trycker på svara knappen så ser man att den har blivit tryckt men inget händer ifall det är så markera svar och tryck på enter då laddas bilden upp igen och texten finns då klickar du på svara ingen då brukar det funka om det inte gör det är det bara att markera och det andra igen.Händer också för mig.
Det sker bara ibland. Jag trycker på Svara eller om jag vill gå till ett nytt forum eller tråd. Så hänger fuska.se sig.
Ok. Därför det blir så efter var 3:e inlägg ungefär.
så blir det för mig precis hela tiden, om jag klickar på att jag vill in i ett ämne, så laddar det skitlänge, sedan blir det helt vitt, blev så 2 ggr innan jag kom in i dethär ämnet >: (
Det sker ju bara på Firefox. Nu så prövade jag och använda fuska.se med IE. Men det blir felfritt. Det är Firefox som är felet.
Det sker ju bara på Firefox. Nu så prövade jag och använda fuska.se med IE. Men det blir felfritt. Det är Firefox som är felet.
↗ till inläggetVarför dubbel postade du då?Det sker ju bara på Firefox. Nu så prövade jag och använda fuska.se med IE. Men det blir felfritt. Det är Firefox som är felet.
PS.det händer i iexplorer för mig jag hatar firefox XD
↗ till inläggetHänder också för mig.
Har samma problem, händer inte så ofta men det är jobbigt när det väl händer.
Har märkt att det aldrig händer på IE men på FF blir det det.
Sidan är väldigt seg just nu tycker jag, ibland tar det flera minuter för mig att bara gå in på min gästbok eller på forumet. :(
Jag använder Internet Explorer men det händer vid vissa tilfällen för mig också, så det kanske inte är FireFox som är problemet?
Jag skickade ett PM till admin och han svarade och sa att det inte är något fel på sidan i varje fall.
↗ till inläggetDet är felfritt nu när jag använder IE.Jag använder Internet Explorer men det händer vid vissa tilfällen för mig också, så det kanske inte är FireFox som är problemet?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in