💬
Logga in
Fuska.se

Framtiden

28 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det Hade isånnafall varit grymt... :D tänkt där när man får en crosschecking i Ryggen o spelan blir skada o man själv känner smärtan...  Det tycker jag e ganska bra för att då vet man själv hur ont det gör o få just en sådan tackling o då kanske man inte gör det i verkligheten :D men tror de bara e rykten

ett spel som hade varit grymt till det är spore eller cs

spore tycker jag nästan är ett genration 4 spel så framtiden är inte långt borta titta på den här videon http://video.google.com/videoplay?docid=83...0559198&q=spore

coolt

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tror att de kommer ha överbra grafik och jag tror att man kommer att kunna styra med hjälp av sin egen kropp. :)

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag tror att de kommer ha överbra grafik och jag tror att man kommer att kunna styra med hjälp av sin egen kropp.  :)

Tror ungefär likadant,kanske någon sårts virtuell verklighet eller ett avancerat nintendo Wii ;)
↗ till inlägget

VIRITUELL verklighet.

Militärerna har de när övar sig i lumpen, har jag läst i nån gammal speltidning. De ska komma till USA/har kommit till USA nån gång. Alltså, till underhållningställen, så som tivolin m.m.

tidningen var playstation magasinet elr?
Nivå 1 · Novis

Det kommer vara grymt bra grafik samt blodet. :)

20 Sep 2006
Nivå 4 · Lärling

suck... på 14 år så kan det hända lite grann här och lite där men inte så mycket att man kan göra spel i FF (filmen) grafik. det är under 0,1 chans att man kommer kunna göra det!

aja, nu kommer antingen _ray_ Mega99 eller någon annan seeko person att kommentera detta inlägg, men det är inte mitt fel att gud (tror inte på han) gjorde dom IQ befriade!

Nivå 5 · Fuskare

Tror det kommer bli mycket bättre nu. Lite senare i höst kommer det massa nya spel, hoppas grafiken är bra.

EDIT

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

lol... jag förstår diagramet och det var ganska roligt faktiskt men jag måste tillägga att så gör man inte Diagram

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in