Gå på "www.mtavc.com"
och ladda ner clienten , och läs hur man ska göra :).
Om den här saken redan finns skriven , så sorry.
Gå på "www.mtavc.com"
och ladda ner clienten , och läs hur man ska göra :).
Om den här saken redan finns skriven , så sorry.
vad är det för specielt när man spelar online då?
Jag skulle tro att man spelar flera stycken? :)
pc verisionen då eller?
Det funkade inte för mig...
Jag spelade nästan alltid vice city online förut .. Och ja det är pc verisionen, Det var kul men det laggade lite och det var svårt att döda ;)
Gta sa på multiplayer e roligare. ^_^
Den är väldigt buggig, men jag tror att dom uppdaterar den hela tiden.
↗ till inläggetDen är väldigt buggig, men jag tror att dom uppdaterar den hela tiden.
nån som vet nått program man kna köra gta 3 med online?
måste man ha GTA vice city på datorn innan man laddar ner det eller behöver man bara ladda ner clienten, installera o spela. ?
man måste ha vice city på datorn
↗ till inläggetMTA funkar väl på GTA 3 också?Den är väldigt buggig, men jag tror att dom uppdaterar den hela tiden.
jag har inte sett något ställe där man kan ladda ner MTA till GTA 3 i alla fall.
San Andreas är roligast att köra online på och mest saker att göra. :)
Satsa på det!
Det finns mer funktioner och roliga saker du kan göra på Grand Theft Auto San Andreas. Vice City är ett bra spel men mycket har förbättrats, San Andreas är det bästa GTA spelet till PC. :)
Men även om spelen är väldigt bra, orkar jag inte spela online. Det finns ju mycket roligare "online" spel på datorn. :)
↗ till inläggetSan Andreas är roligast att köra online på och mest saker att göra. :)
Satsa på det!
vart kan man ladda ner MTA tills SA?
Fungerar inte för mej <_<
var kan man ladda ner gta online till gta vice city kunde inte hitta det åp hemsidan
↗ till inläggetman måste ha vice city på datorn
gäller det san andreas obs har det till xbox men vill ha sa-mp eller gta rumble till pc
jag har hört att man kan spela online på fifa 07 också men de kostar pengar :(
Hatar sånna spel som san andreas jag gillar med driver 3 och driver 3 de e så himmla mörkt i spelet jag ser inte ens vart jag går med gubben
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in