det undrar jag också, när börjar egentligen lost, borde det inte redan ha börjat!
Lost ?
Hörde i skolan idag av nån att det ska börja i Oktober nån gång. Hoppas det börjar då!!!KAN INTE VÄNTA MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
varför börjar de i oktober!?!?!?! :angry: de borde startat i början av september tycker jag!!
ja jag håller med dom borde ha börjat reda i september eller allra helst i början av augusti
På tv4.se/lost står det "Lost - 4 oktober 21:00". Antar att det räcker som svar :)
Jovisst tycker man att det borde ha börjat för länge sen. Många andra serier gjorde ju det. Hur som helst ska det bli skönt att få se Lost igen :D
japp det det duger som svar. men dom tror väll bara att fler ska kolla på lost och tycka det e spännande att vänta tills det börjar. och dom borde sända det två gånger i veckan som i usa där gör dom ju det. :D
Dom sänder ju redan reprisen i tv4+ ... Men jag längtar verkligen efter nya avsnitt..
Det sägs att det ska bli 8 säsonger av Lost, stämmer verkligen det? :huh:
↗ till inläggetPå tv4.se/lost står det "Lost - 4 oktober 21:00". Antar att det räcker som svar :)
Jovisst tycker man att det borde ha börjat för länge sen. Många andra serier gjorde ju det. Hur som helst ska det bli skönt att få se Lost igen :D
De stämer :P Serien börjar även den 4:e i USA
↗ till inläggetDet sägs att det ska bli 8 säsonger av Lost, stämmer verkligen det? :huh:
Jag tror inte någon i hela världen vet hur många säsonger det blir. Lost är ett sådant evighetskoncept, att man kan fortsätta sända det till folk inte tittar på det.
Försvinner det människor, tillkommer det människor.
Lostäventyret tar slut när vi inte vill se på det mer, när vi inte står ut att vänta på att de ska bli räddade. Jag tror aldrig de kommer blir räddade eller utrotrade, och jag tror inte att serien kommer få ett konkret slut, bara sakta försvinna ut från TV-tablåerna. Börja sända det på söndagsnätter, kanske sedan varanann vecka, tisdagsmornar, för att sedan sända det en gång i månaden, och till slut bara visa repriser i perioder.
Det är ett enormt smart sätt att tjäna pengar, amerikaner vet hur man gör.
4 Oktober dock för er som vill se. :)
Jäklar, hade nästan glömt bort Lost. ;D
Hey, thats the google is for.....!
det dåliga är att det är 3 st avsnitt kvar av sesong 2 som de sparat.. men sen börjar sesong 3 :)
↗ till inläggetdet dåliga är att det är 3 st avsnitt kvar av sesong 2 som de sparat.. men sen börjar sesong 3 :)
usch, tv4 är helt hjärndöda >.<
som på första avsnittet av "House" körde dom reklam, och sedan när det började igen efter mega lång reklam, och då var det typ 2 min. kvar tills eftertexterna, och samma när dom visade Johnny English för någon vecka sedan.
När filmen började höll den på i typ 5 min. sedan reklam i 15 min., film 1 10 min. reklam i 20 min.
Det är så skitirriterande! dom förstör verkligen filmerna! :angry:
Kolla vad jag hittade när jag kollade på lost bilder!! :o
MAN FÅR SE VAD DET STÅR!!!
http://www.hanttula.com/projects/lost/images/photo-bluelight-dharmamap.jpg
tjaa, jag ser inte vad det står i alla fall ^^
längst ner i den där ringen står det "I am here" som pekar på The Swan
Hmm... Fråge tecknet måste vara det som snubben på filmen snackade om... Det där med... Hmm vad hette det.. Dom fick inte kontakta världen men någonting på något område kunde fresta dem... Undra vad det kan va? :)
Lost är jätte bra men dom drar ut på tiden i varje avsnitt.
Och det ska börja i oktober.
Och det ska inte bli 8 säsonger dett som börjar nu är ju den sista säsongen.
Den dära kartan jag vet vad det menas men det säger jag inte.
↗ till inläggetLost är jätte bra men dom drar ut på tiden i varje avsnitt.
Och det ska börja i oktober.
Och det ska inte bli 8 säsonger dett som börjar nu är ju den sista säsongen.
Den dära kartan jag vet vad det menas men det säger jag inte.
sesongen som böjar efter de 3 avsnitt som är kvar är 3 sesongen och det ska blir 4 5 eller 6 st..