jag funderar på att köpa en av spelen men vet inte vilket som är bäst så jag skulle villa veta vad ni tycker.Star Wars 3 Revenge Of The Sith elr Star Wars Battlefront 2
Star Wars 3 Elr Battlefront 2
Star Wars Battlefront 2
Revenge of the sith har ingen frihet,köp battlefront 2
Menar du kanske "ingen" istället för "igen" Cash?
Samma här! Absolut ingen frihet på ep. III ! Det dummaste du kan göra är att köpa ep. III !
KÖP STAR WARS BATTLEFRONT 2 !!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetMenar du kanske "ingen" istället för "igen" Cash?
Samma här! Absolut ingen frihet på ep. III ! Det dummaste du kan göra är att köpa ep. III !
KÖP STAR WARS BATTLEFRONT 2 !!!!!!!!!!!!!
det äger lungt eller hur
jag har star wars 3 på dvd och på disc 2 kan man spela ett demo på xbox om battlefront2 och det var rent ut sagt jä*ligt kul så jag ville bara veta hur revenge of the sith var men med alla dom här inläggen vet jag redan nu vad jag ska köpa.Tackar så mkt :)
Apsolut star wars battlefront 2. star wars 3 = ingen frihet men det har battlefront 2
KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP
:) :) :)
BATTLEFRONT 2
om jag hade valt mellan de spelen hade jag tagit star wars battlefront.
Men Batlefront är ju inte riktigt lika ep.III ,där i ep:III så är det ju mer Jedi inriktat... Man andvänder ju bara jedi's och man har mer attack kombon och så. :)
Har själv Star Wars episode III revange of sith men har spelat Battlefront och båda är roliga :D
asså jag tycker star wars battlefront 2 e givet men det e ju olika
gillar man battlefront 1 gillar man garanterat 2:an
så det e mitt svar :cool:
mm, det är nog rätt klart vad vi tycker du sak köpa, battlefront 2!
ta tvåan i trean är det lungt ingen frihet
Men asså shit spelen är inte byggda på samma sätt. Klart ett spel alltid har mer frihet en det andra. Ni jämför ett spel där det inte är meningen att man ska kunna gå runt i en hel galax och ett där det är välldigt stor frihet.....
Köp battlefront! där kan man både va jedi och vanliga gubbar! :medieval:
köp battlefront
har båda spelen och tycker battlefront äger :rambo:
ta star wars battlefront 2
Starwars battlefront 2 ownz. dock tycker jag att ettan har bättre spelkänsla av någon anledning.