När jag startade datorn en gång så stog det typ att jag hade lite minne kvar på C: men jag vet att jag ska ha 400gb.. Men det konstiga är att det ändrar sig. Ibland står det att jag har o% kvar sedan så kan det stå 33% osv. Vad kan jag göra? :(
Hårdisken Är Cp..!
låter som ett virus, scana datan å formatera om hårdiskarna (om du har tex lokal hårddisk D:\ med)
↗ till inläggetNollställ dina BIOS inställningar. Har man gjort något fel så vet inte hårddisken vad den ska tänka på. Rikke, alltså kom med vettigare svar. Jag gillar inte när folk skriver. Det är en virus.När jag startade datorn en gång så stog det typ att jag hade lite minne kvar på C: men jag vet att jag ska ha 400gb.. Men det konstiga är att det ändrar sig. Ibland står det att jag har o% kvar sedan så kan det stå 33% osv. Vad kan jag göra? :(
vad jag vet så skrev jag väl ändå att jag trodde! "LÅTER som ett virus"
håller med donken allas svar på andras problem är att dom har virus.
Ja jag har kollat mm har 0 virus.. :angry:
jag tycker att det låter som att (hårdvaran) har pajat.. kanske en crash eller en krets har gått sönder..
Jag skulle iaf bytit hårddisken (om det var den det var fel på) innan något mer pajjar.
formatera?/blåsa?
↗ till inläggetformatera?/blåsa?
nej, om han formaterar om hårddisken blir det inte bättre, i värsta fall sämre..
Det låter som om han har en minnes läcka.
Ja och problemet är att jag kan inte formatera har för mycke viktig information ? :(
lägg en kopa på allt viktigt och prova formatera om datorn funkar det inte köp en ny burk helt enkelt
testa och köra chkdsk
↗ till inläggetPå äldre datorer Scandisk32testa och köra chkdsk
Hehe.. men jag har kollad datorn inget fel. kollade hårddisken inget fel. Vad kan det vara då?