💬
Logga in
Fuska.se

Hårdisken Är Cp..!

14 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

När jag startade datorn en gång så stog det typ att jag hade lite minne kvar på C: men jag vet att jag ska ha 400gb.. Men det konstiga är att det ändrar sig. Ibland står det att jag har o% kvar sedan så kan det stå 33% osv. Vad kan jag göra? :(

Nivå 4 · Lärling

låter som ett virus, scana datan å formatera om hårdiskarna (om du har tex lokal hårddisk D:\ med)

↗ till inlägget

När jag startade datorn en gång så stog det typ att jag hade lite minne kvar på C: men jag vet att jag ska ha 400gb.. Men det konstiga är att det ändrar sig. Ibland står det att jag har o% kvar sedan så kan det stå 33% osv. Vad kan jag göra?  :(

Nollställ dina BIOS inställningar. Har man gjort något fel så vet inte hårddisken vad den ska tänka på. Rikke, alltså kom med vettigare svar. Jag gillar inte när folk skriver. Det är en virus.
Nivå 4 · Lärling

vad jag vet så skrev jag väl ändå att jag trodde! "LÅTER som ett virus"

Senast ändrad:

håller med donken allas svar på andras problem är att dom har virus.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

Ja jag har kollat mm har 0 virus.. :angry:

Senast ändrad:

2 Oct 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

jag tycker att det låter som att (hårdvaran) har pajat.. kanske en crash eller en krets har gått sönder..

Nivå 5 · Fuskare

Jag skulle iaf bytit hårddisken (om det var den det var fel på) innan något mer pajjar.

Nivå 4 · Lärling

formatera?/blåsa?

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

formatera?/blåsa?

nej, om han formaterar om hårddisken blir det inte bättre, i värsta fall sämre..

Det låter som om han har en minnes läcka.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

Ja och problemet är att jag kan inte formatera har för mycke viktig information ? :(

lägg en kopa på allt viktigt och prova formatera om datorn funkar det inte köp en ny burk helt enkelt

4 Oct 2006

testa och köra chkdsk

↗ till inlägget

testa och köra chkdsk

På äldre datorer Scandisk32
5 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15

Hehe.. men jag har kollad datorn inget fel. kollade hårddisken inget fel. Vad kan det vara då?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in