Det står ibland vid Gallerian att jag har ranken #7 elite gamer varför detta?
Det står även att Xade är hedersmedlem och Bloodman är tydligen fuskare.
Det står ibland vid Gallerian att jag har ranken #7 elite gamer varför detta?
Jag ser inte ens att det står ranker i gallerian..
konstigt
Det har tagits upp någon gång innan, detta är ingen nyhet direkt. Det har varit så här länge i gallerian, hade varit bra om admin fixade till det.
Det är som det gamla systemet. Det ska vara så tror jag.
↗ till inläggetDet står ibland vid Gallerian att jag har ranken #7 elite gamer varför detta?
Det är bara eftersom där räknas inläggen, inte rankingen. Om du till exempel har 1000 inlägg är du #6 elite fuskare i Gallerian även om du bara är #3 mini fuskare på forumet.
aa, är det därför...
Problemet löst... jag ser varken namn eller ranker i gallerian.... wtf... :(
De är under kommentarerna, precis som i foruminläggen.
↗ till inläggetMen, man kan inte ens se rankerna.Det står ibland vid Gallerian att jag har ranken #7 elite gamer varför detta?
Så hur kunde du se och isåfall vart?
Om man skriver en kommentar i Gallerian så kan man sedan se sin ranking bredvid sin kommentar men det är inläggen som räknas som rank i Gallerian. Ex: Om du har 1000 inlägg i...
Gallerian är du #6 elite fuskare men på forumet är du #3 mini fuskare.
Tycker att man ska ha dom gamla rankerna...Då var legend med och några till.
Dom är fortfarande kvar...
Själv har jag #7 gamer i gallerian.
↗ till inläggetTycker att man ska ha dom gamla rankerna...Då var legend med och några till.
Då skulle nog mycket få ändras, skulle vara för lätt att gå upp i rank då. Tänk dig att man bara skulle behöva skriva 1000 inlägg för att bli #6 elite fuskare.
↗ till inläggetAlltså jag menar bara att man byter rankgrupperna till dom gamla, jag skrev inget om att det var inläggen som räknades som rank^^Tycker att man ska ha dom gamla rankerna...Då var legend med och några till.
Aha, vilka var de gamla rankerna? Skulle vara kul om man fick veta det. :)
Hur menar du, dessa ranker har alltid funnits i princip.
Till er som inte vet;
Vid 3000 FuskaRank: #10 legend
Vid 3500 FuskaRank: #11 hedersmedlem
(nästan säker).
Jag är av någon anledning #11 i gallerian och #9 i forumet, tycker det är dåligt, även gallerian ska ju ha vanliga ranker. Men jag tror inte det är så svårt att fixa ;).
Men Skinnpytte nämnde något om de "gamla rankgrupperna", vilka är det?
↗ till inläggetDet fanns andra ranker innan dessa, för något år sedan.Men Skinnpytte nämnde något om de "gamla rankgrupperna", vilka är det?
Vet du vad de rankerna hette?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in