↗ till inläggetmen folket som köpte ds vet inte att man kan nergradera PSP :P
eller så har dom insett att en ipod är bättre att kolla på film/lyssna på musik med och DS är bättre inom spel genom att det är en spelkonsoll och inte en media maskin?
↗ till inläggetmen folket som köpte ds vet inte att man kan nergradera PSP :P
eller så har dom insett att en ipod är bättre att kolla på film/lyssna på musik med och DS är bättre inom spel genom att det är en spelkonsoll och inte en media maskin?
haha losers jag tog ps3 det blev 17 på ps3 och 16 på wii are the losers :lol:
↗ till inläggetNej, 360 är losers?haha losers jag tog ps3 det blev 17 på ps3 och 16 på wii are the losers :lol:
↗ till inläggetHan frågar inte vilken du vill betala för. Han frågar t.ex, om du fick välja en konsoll. Då skulle jag ta *Konsoll*Wii såklart :)
PS3 är dyr -inte köpa
Xbox är för konstig -inte köpa
Wii ? -köpa
Det ligger lika nu igen, Wii är ju lungt bäst :cool:
Ärligt, 6000-7000 för en spel konsol när man kan få TVÅ Wii för det priset?
Och ni PS fans som tycker att grafiken är viktigast, ärligt talat, då så tycker inte jag att ni borde köpa något alls, förutom en bättre tv... Tv-spel bygger inte på hur bra grafik det är, utan hur bra spelkänslan är, vilket Nintendo är experter på! :)
↗ till inläggetDet ligger lika nu igen, Wii är ju lungt bäst :cool:
Ärligt, 6000-7000 för en spel konsol när man kan få TVÅ Wii för det priset?
Och ni PS fans som tycker att grafiken är viktigast, ärligt talat, då så tycker inte jag att ni borde köpa något alls, förutom en bättre tv... Tv-spel bygger inte på hur bra grafik det är, utan hur bra spelkänslan är, vilket Nintendo är experter på! :)
2 wii plus några spel! Jag hoppas att Wii vinner konsolkriget!
↗ till inläggetOch? min lista skulle ändå se lika ut...Wii såklart :)
PS3 är dyr -inte köpa
Xbox är för konstig -inte köpa
Wii ? -köpa
↗ till inläggetähum, man får typ 3 Wii för 6000Ärligt, 6000-7000 för en spel konsol när man kan få TVÅ Wii för det priset?
om man köper wii i japan blir det 1500 kr :lol:
Jaja, tre Wii... MEn det beror ju på, det svenska priset är ju inte klart än...
Jo, priset på Wii är 2495 kr
:huh: :cry: Galet...
Jag röstade iallfall på ps3... Snygg konsoll... Assassins creed... Och hur mkt det väger spelar ingen roll tycker jag... Bara om man råkar tappa det från hög höjd :cry:
Men jag ska ha det på golvet xD Spel till ps3 tror jag kostar ca 600... Men jag köper nog typ.. Darkness och assassins creed xD
Men ni får säga sen hur wii/ ps3 var, hur coolt det var och så när ni har köpt det så kan ni göra en omröstning om det sen xD
Ooops, råkade skriva att Wii-spelen kostade 2495, menade självklart konsolen kostar det, redigerat nu. Men sen när blev PS3 snygg?
Hade man fått välja en gratis hade nog många valt PS3.
↗ till inläggetHade man fått välja en gratis hade nog många valt PS3.
jag skulle gjort det för att sälja och köpa Wii+ massa spel :D
Men har ni inte sätt bilderna??
Shiita cool!!! :cool: :cool:
Joo jag har sett bilderna, det är därför jag tycker att den är ful :P Men du kanske menar spelen? Konsolen väger ju 5 kilo :P
↗ till inläggetwii skulle inte jag ta.för dom har jordens segast kontrol.fatar noll hur man ska lirra kirgsa spel på den med typ bara 3knappar helt sekt.ska ändå köpa ps3 har redan för hansbokat det.wii förlorar många på att det är en sån konstig kontrol1
Håller med, visst playstation 3 verkar bra. Men nintendo tar hem kanmpen med wii. Först funderade jag på att köpa PS3 men nu tenker jag köpa nintendo wii eller Xbox 360. Tror att jag köper wii. Onödit att slänga 6000 på en konsol -.- Medan man kan få en lika bra för 2500 :student:
Hurra Wii leder :) Jag hoppas att Wii vinner konsolkriget...
Om jag skulle få en nintendo wii eller PS3 i födelsedag ( velja en av dem 2) skulle jag lungt ta nintendo wii, wii verkar cool. Och jag tror med att wii vinner kampen. Så jag röstar på wii :cool:
Ps3 är en mycket vacker,attraktiv, snygg, fin, bedårande, otrolig, totalt cool
konsoll.. Bara för att priset är Molnhögt behöver inte rubba den otroliga sexigheten hos ps3... :cool: :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in