💬
Logga in
Fuska.se

Isreal-libanon

228 svar · startad

"oj va mycket ja kan om världskrigen"

nåväl, tyckte själv att de va lite fegt av sverige under krigen.

30 Aug 2006

Det man tycker är intressant brukar man kunna en del om, dessutom lär man sig allt det där i skolan.

Jo, lite fegt var det allt. Men det var också fegt att påstå sig vara neutrala och sedan hjälpa tyskarna (ww2).

2 Sep 2006
↗ till inlägget

1982 så anföll dem Libanon och konflikten slutade ungefär 1999.

Vet ni en sak. Det kanske låter oseriöst men jag ska ta upp det här.

1982 så vann Italien vm på fotboll och så anföll Israel libanon.

Just nu 2006 så vinner Italien vm och så anfaller Israel Libanon. Kanske låter Mysko men det går och fundera lite.

Varför ska man invadera Italien för? Det var bara en slump att det blev så och Italien har inte gjort något i den konflikten

4 Sep 2006

tror inte han var seriös -.-'

30 Sep 2006

Vad hade Italien för roll i andra världskriget?

↗ till inlägget

Mäh... italien är jäkla fegisar. De har de 2 senaste världskrigen bevisat.

Du hoppar på ett land och kallar de fegisar för att ledarna i landet har velat folket sitt bästa?

Fegisar är USA som skickar in tusentals soldater i ett land där soldaterna krigar.. men så fort nån slår tillbaka är dom terrorister?

↗ till inlägget

Mäh... italien är jäkla fegisar. De har de 2 senaste världskrigen bevisat.

Det där fick mina ögon och glänsa som solen :gitarr: Jag har också tänkt så där ibland men inte tänkt på att beskriva det.
1 Oct 2006

USA skulle inte bli sådär om dom skulle ha fått en liberal president d.v.s. Al Gore för han gillar inte dom här konflikterna, men det gör Bush. :angry:

Mm. Jag vill bara säga en sak. Det är vad jag tycker. En av dem värsta terroristerna är Bush!

Hur många perioder får en president där sitta vid makten?

Varje 4år så är det omval. 2004 så vann Bush valet Bush Vs Jim Cary.

Han fuskade med resultaten.

↗ till inlägget

Jag hade för mig att samma president inte får sitta mer än två perioder på raken. :unsure:

Han får sitta vid posten i max åtta år.

Det fjärde året blir det val.

DonkeN, vi har fattat att du inte gillar Bush, men vadå fuskat? :huh:

↗ till inlägget

Han får sitta vid posten i max åtta år.

Det fjärde året blir det val.

DonkeN, vi har fattat att du inte gillar Bush, men vadå fuskat? :huh:

Det var lite fuffens med rösträkningen i Florida om jag minns rätt, men det var första gången han ställde upp i presidentvalet.
↗ till inlägget

John Kerry hette han, inte Jim Carry

↗ till inlägget

Hahahaha omg, har har vi nån som verkligen har koll.. Jim cary, made my day :D
2 Oct 2006

Med Bush i makten så kommer kriget bara fortsätta. Han har dödat en massa civila och kallar det för att bekämpa terrorismen. :angry:

Vad jag vet så fuskade inte Bush. Men det blev så mycket trassel med rösträkningen (främst i florida) så man domstolen gick in och bestämde. Och de valde Bush.

↗ till inlägget

Vad jag vet så fuskade inte Bush. Men det blev så mycket trassel med rösträkningen (främst i florida) så man domstolen gick in och bestämde. Och de valde Bush.

Så det var inte rösterna som bestämde utan det var domstolen som bestämde vem som skulle vinna :blink: . Han kan ju till och med mutat domstolen. Bush var ju rik innan och sånt gör rika där. :evil:
↗ till inlägget

Med Bush i makten så kommer kriget bara fortsätta. Han har dödat en massa civila och kallar det för att bekämpa terrorismen. :angry:

Mm, sen så kallar han andra terrorister. Han är ju själv en av dem värsta terroristerna.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in