mest mdl och rar
Garry's Mod 9
Det har hänt något konstigt!! :( jag kan inte klicka på 1-9 när jag klickar på en siffra så kommer easy weld fram tex :( kan någon svara hur jag ska göra för att det ska sluta??????
*vill värkligen ha ett svar!*
↗ till inläggetMen det är så från början det går inte att ändra vad jag vet!1Det har hänt något konstigt!! :( jag kan inte klicka på 1-9 när jag klickar på en siffra så kommer easy weld fram tex :( kan någon svara hur jag ska göra för att det ska sluta??????
:( :( :( !!!
kan man få en länk till elevetor mod?
snälla
↗ till inläggetDet har hänt något konstigt!! :( jag kan inte klicka på 1-9 när jag klickar på en siffra så kommer easy weld fram tex :( kan någon svara hur jag ska göra för att det ska sluta??????
har du gmod+ ?
var kan man ladda ner dörrar (alltså vanliga dörrar)??
:zzz:
↗ till inläggetBlää Ja Er Tillbaka eran GmoD guru så FRÅGA PÅ föR JAg Är UTtråCKAd!var kan man ladda ner dörrar (alltså vanliga dörrar)??
kan man få en länk till nån typ av elevetor mod plz där man kan göra hissar
↗ till inläggetkan man få en länk till nån typ av elevetor mod plz där man kan göra hissar
tror inte det finns......
↗ till inläggetMan behöver inte HL2 man behöver bara CSS + HL2DM jag har själv det!!!Samtidigt alltså?
Nedrans, jag har ju CSS och HL2: DM men inte vanliga HL2!
Ladda ner GMOD9 och lägg det i steamapps/source mods/
sen skapa en genväg på skrivbordet med följande saker:
Ställe där steam är \Steam.exe -applaunch 320 -game "Ställe där steam är\SteamApps\SourceMods\gmod9"
Exempel : C:\Program\Steam\Steam.exe -applaunch 320 -game "C:\program\Steam\SteamApps\SourceMods\gmod9"
Starta i :
vartsteamär\SteamApps\SourceMods\gmod9
ex. C:\program\Steam\SteamApps\SourceMods\gmod9
AntonJ3000, jag har testat det där för ca 5 min sen, det funkar inte... kan du förklara liiite bättre?
↗ till inläggetSamtidigt alltså?
man ska visst ha HL2 instrallerat!
Jag vet en kille som inte ha HL2 och han har Gmod...
↗ till inläggetJag vet en kille som inte ha HL2 och han har Gmod...
OMG!!!! :wacko:
Men fråga mig inte hur han gjorde. ;D
Konstigt att man kan ha gmod utan HL2
undrar hur han gjorde :huh:
bdw nån som vet hur man gör Lua weapons ????
Jag installerade det och det bara ko fram i steam rutan :o
↗ till inläggetJa det är nödvädigt för modellerna som som finns på half-life 2 och textures som finns för man BEHÖVER Hl2 så glöm att försöka spela gmod utan hl2Samtidigt alltså?
! :evil:
↗ till inläggetJag spelar utan HL2... men iaf så sök runt lite i forums.facepunchstudios.comSamtidigt alltså?
Där står det en guide