💬
Logga in
Fuska.se

Warlock/paladin

57 svar · startad

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Dark Real: BG är en enda röra, det är fullt möjligt att dom han gick på kollade åt ett helt annat håll. One on One dueller är det enda som kan räknas ifall du ska jämföra klasser, och då ska det vara one on one där bara abilities/spell är tillåtna, inge pots eller bandages.

Japp hela alliance tittade åt ett annat håll

5 Oct 2006
Nivå 7 · Fuskare

Mm, dom stod inte ut med synen av en stinkande vafan man nu ska kalla den där snubben. Nej men ärligt, både sidor gör misstag och både sidor kan äga sönder andra sidan, bg-raids som inte består av förskapade raidgrupper är helt slumpmässiga baserade på lvl så allt handlar om att man hamnar i en bra raid som fattat att soloplay inte funkar.

6 Oct 2006
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Mm, dom stod inte ut med synen av en stinkande vafan man nu ska kalla den där snubben. Nej men ärligt, både sidor gör misstag och både sidor kan äga sönder andra sidan, bg-raids som inte består av förskapade raidgrupper är helt slumpmässiga baserade på lvl så allt handlar om att man hamnar i en bra raid som fattat att soloplay inte funkar.

har du sett filmen- hela filmen?

7 Oct 2006
Nivå 7 · Fuskare

ja, jag såg filmen. Jag antar att du har någon slags totalknäckande poäng nu eller?

8 Oct 2006
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

ja, jag såg filmen. Jag antar att du har någon slags totalknäckande poäng nu eller?

japp alliance blev PWNED

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ska jag säga samma sak om alla Alliance PvP filmer jag sett också då eller?
10 Oct 2006
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

japp gärna om du kan hitta en film där någon alliance ägde horde på samma sätt som unbreakable gjorde

Nivå 10 · Veteranfuskare
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
Han har på reckleness i varenda fight så han är inte så extremt bra.

hur tusan lyckas han critta 4800 o.O

15 Oct 2006
Nivå 7 · Fuskare

Flagg: Och din poäng var?

Det är en ability han har och alltså kan han använda den hela tiden.

Nivå 3 · Lärling

Han kan inte använda den hela tiden, det är 30 min cooldown på den så han har klippt ihop det jäkligt bra.

16 Oct 2006
Nivå 7 · Fuskare

Jag menad inte hela tiden på det viset, jag menade att det inte var nån grej som var tillfällig som typ pots eller nåt.

förresten den där rank 14 warrior hade gjort en sjukt snygg video, första gången jag sett en wow-video med snygga klipp och effekter.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Han kan inte använda den hela tiden, det är 30 min cooldown på den så han har klippt ihop det jäkligt bra.

Det finns en annan snygg film på rank 14 warrior med GM set o GM claymore

17 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling

Mm, det är Maydie. Men han har typ 10 dålda healers och 100 buffs.

Nivå 7 · Fuskare

dubbel-post

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Mm det har han. Men han har också gjort den snyggaste wow-filmen jag nånsin sett hittils. Ingen annan video har haft så snygga effekter och så bra övergångar.

20 Oct 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Hej!

Fram tills nu har jag trott att warlocks och paladins mount var gratis, men man behövde göra ett svårt quest, men nu säger ju många att det inte alls är gratis, varför? är det själva questandet eller behöver man typ saker också?

Tacksam för svar

//BloodRogue

'

Bara lv 40 mounten är gratis

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in