💬
Logga in
Fuska.se

Adventure Quest Och Dragon Fable Hack!

29 svar · startad

Trådstartare #1

Den här metoden var mycket utdaterad, det e därför jag har tagit bort den.

vill ni ha hacks så kan ni testa cheat engines forum.

Senast ändrad:

Lol, ge dig fuskamynt som tack? Du tror visst att alla vill slicka dina skor?

Senast ändrad:

Blir det nåt fel med datan om man ändra det så?

Kan någon banna den här killen?

Trådstartare #5

vad f*n är det med er jag ger er hack och ni beter er som snorungar herregud!'

edit: jag e ju f*n någon som bidrar till detta forum och endå så kritiserar ni mig

Varje aktion har en lika stark eller starkar kritism.... <-- någon sa ngt liknande...

Senast ändrad:

"Vad f*n är det med er, jag ger er hacks och ni beter er som snorungar. Herregud!"

"Edit: Jag är ju f*n någon som bidrar till detta forum, och ändå så kritiserar ni mig."

"Varje aktion har en lika stark, eller starkare kritism. Någon sa något liknande."

Rättade lite stavfel. :)

Förresten, det ända du bidrar till detta forum är olagligheter.

Trådstartare #7

http://www.fuska.se/forum/Till_Alla_Som_Ko...ons-t75957.html

inte bara olagligheter.

Det har inget med saken att göra? Du har postat liknande trådar som den här, och du fortsätter?

Om detta är olagligt borde du kolla in i rs cheatsen ist... det här är samma sak.. den som vill använder de dom andra håller käften så lätt är det med det..

9 Oct 2006

Kom ihåg [FUSKA].se.

Japp håller med..gillar killar som darzak detta är ju fuska.se!

Det kallas fuska.se, men man ska inte överdriva pga namnet!

10 Oct 2006

Det klassas faktiskt om olagligt. :/

Aja, jag kan känna mig söker för jag har hans IP. ^^'

hallå fuska.se har massor med fusk som folk har skickat in via andras hemsidor och guidebook som har copyright! Och har nån här fått sotat för det? KNAPPAST!

Vill man inte använda hacket så låt bli att kritisera! Om ni nu är så himmla arga anmäl och låt nån mod granska det!

Senast ändrad:

↗ till inlägget

hallå fuska.se har massor med fusk som folk har skickat in via andras hemsidor och guidebook som har copyright! Och har nån här fått sotat för det? KNAPPAST!

Vill man inte använda hacket  så låt bli att kritisera! Om ni nu är så himmla arga anmäl och låt nån mod granska det!

Jo, en har faktiskt fått sota för det. Och Admin har ingen tid att kolla på alla sådana här olagliga trådar. Bara för att inte Admin har tid, så ska det inte skapas flera trådar. Man ska inte uppmuntra andra att använda olagliga saker.

11 Oct 2006

Att fuska på spel är INTE OLAGLIGT!!!

AQ är ett singleplayerspel, det är darför man kan fuska på det... Detta programet ändrar bara client side only....

man kan se det om ett minispel

Trådstartare #18

Executor , hp och sånt är client side så det funkar och det var en bra post, om man ändrar på sin dator och inte server så borde det absolut inte vara olagligt, jag tycker ni borde komma med fakta och inte bara spekulationer...

13 Oct 2006

Dinns det ett cheat så att man kan får ett viss vapen som man vill ha?

20 Oct 2006
↗ till inlägget

man kan se det om ett minispel

Skulle det vara roligt om jag hade fuskat i ett spel som du har skapat?

Ursäkta för bump..

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in