💬
Logga in
Fuska.se

Halo 3

35 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Men det kommer komma ett strategi spel på Halo :P Halo Wars kommer det heta! http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=3260

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #22

ser toppen ut :wub:

men halo 3 blir (vad jag tror) det sista i själva "trilogin"

men jag tror att det kommer att komma fler spel om Halo... Kanske ett Halo spel endast till multiplayer läge skulle ju vara kul :P

Nivå 3 · Lärling

Jo, det skulle va kul :D

6 Oct 2006
Nivå 0 · Nykomling

halo wars verkar sk*t grymt jag har läst på deras hemmsida att det utsplerar sig före

det första halo.

11 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare

Halo wars trailern är ju grym. håller på att ladda ner den 81 MB stora Halo 3 filmen. Tror att dom spelen kommer att äga allt och alla... hoppas jag :P

13 Oct 2006
Nivå 1 · Novis

Halo Wars komer också ut så ni vet :cool:

Nivå 5 · Fuskare

Nej, inte slutet på trilogin....! <_< <_<

Nivå 5 · Fuskare

Ja, slutet på trilogin...! :D :D

22 Oct 2006
Nivå 2 · Novis

Halo 3 e ej slutet på trilogin! Det e ju 8 ringar och i 1 pajjar han 1 och i 2 2. Så då mooste han ju pajja 5 st ringar på ett enda spel! Halo 3 e ej slutet på trilogin FFS!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Halo 3 e ej slutet på trilogin! Det e ju 8 ringar och i 1 pajjar han 1 och i 2 2. Så då mooste han ju pajja 5 st ringar på ett enda spel! Halo 3 e ej slutet på trilogin FFS!

så du menar att det ska komma 5st spel till med halo...de e knappast troligt att de skulle göra de
Nivå 2 · Novis

Nej kanske 4 lr 3. MEN INTE 1 FFS!

Senast ändrad:

24 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare

Halo 3 är det sista spelet och Bungie håller på att utveckla en ny figur så svar på frågan är: Ja!

Nivå 2 · Novis

Vad då för gubbe!?

25 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare

Jag vet inte riktigt än men säger till så fort jag vet.

Nivå 2 · Novis

ok. Poko poko poko poko jo!

6 Nov 2006
Nivå 0 · Nykomling

Tidningen Level har varit hos Bungie och provspelat multiplayerdelen för Halo3, ett nytt fordon har introduserats, Mongoose, som är en sorts fyrhjuling med plats för 2 personer. inga vapen finns på fordonet, som skall vara snabbare än en Ghost.

Vidare så är 2 nya vapen introducerade, Spiker och Spartan Laser. Spiker är Brutes standardvapen, så här skriver Level om den: Spiker är till storleken något mindre än ett avsågat hagelgevär (shotgun) och fulladdat med sylvassa spikar. Vapnet är utsmyckat med knivar, kan hanteras med en hand och är därför passande att "dual wielda".

Spartan Laser är ett nytt "Anti-Vehicle (hur stavas det) Weapon", det skjuter en laserstråle som är svår att använda och lätt att undvika, men en träff kan spränga en mongoose eller en warthog enkelt.

mer än så här vill jag ej skriva eftersom det skulle göra det onödigt för er att köpa tidningen, (många screens är också i tidningen) men bland annat är ett nytt kontrolsystem på gång.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in