💬
Logga in
Fuska.se

Fuskavip Eller Affären!

16 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag tycker att man ska kunna få ha en liten banner i sin signatur eller få ändra fonten på sitt användarnamn när man har VIP eller så kan man köpa det i affären!!

På alla andra forum så får man ha banner och sånt :angry: !

Nivå 10 · Veteranfuskare

Måste fuska.se vara som andra forum?

Varför ska den inte vara unik, och inte som alla andra?

Sen, jag tycker att det är onödigt att ha banner i signaturen, då det är störande och att det segar ner sidan.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Hela sidan skulle se ut som en enda stor konstutställning med bilder isåfall. Jag vill iallafall inte att detta förslag genomförs.

själv tycker jag att det är lite jobbigt med stora banners i signaturen, det är något som jag inte gillar med "andra forum", ingen bra idé.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Skulle det verkligen vara snyggt om det var fullt med banners i signaturerna, jag är mycket glad att inte fuska tillåter det.

Håller med dig, man borde kunna köpa VIP i affären, men ganska dyrt isåfall.

Nej det tycker inte jag. Fuska.se behöver något som stödjer sidan...

18 Oct 2006
Nivå 5 · Fuskare

Fuska är redan bra som det är ..

Andra forum som jag sett har Banners i signaturen,

och det är skitjobbigt och skitfult! :angry:

Nivå 4 · Lärling

Man kan köpa VIP med FM...

Inte i affären, va ?

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nej, men man kan fråga i FM-forumet om någon vill sälja för ungefär 2000 FM. :)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12

Men tycker iallafall att man skulle få ha vilken font som helst på sitt namn! Det är väll inte störande?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Skulle det verkligen vara snyggt om det var fullt med banners i signaturerna, jag är mycket glad att inte fuska tillåter det.

Håller med dig, man borde kunna köpa VIP i affären, men ganska dyrt isåfall.

Vore coolt om man kunde köpa VIP men jag tror att det måste skötas via mobil. Annars tycker jag det skulle kostat runt 10 000 FM i affären.

Nivå 4 · Lärling

Bara att fråga i FM forumet, nån SMSar sin "kod" och man betalar den, det tjänar han som ger VIP'et på...

Och 10.000 är lite överdrivet, för 30 kr så får du 1000 fm, för 20 så får du VIP, man skulle förlora på det om man bara betala typ 1000 FM...

20 Oct 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men tycker iallafall att man skulle få ha vilken font som helst på sitt namn! Det är väll inte störande?

Det kan finnas några fonts som är ganska störande..
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

FuskaVIP kommer aldrig att hamna i affären som det ser ut nu. Detta kommer enbart att erbjudas som betaltjänst (Undantag extralänken). Detta då det är en tjänst som ger något extra och enbart skall erbjudas för de som verkligen vill stödja Fuska.se.

22 Oct 2006

Inga bilder i signaturen, det stör när man läser inlägg.

Tycker att namneffekterna var ganska snygga och passade om man ville kombinera färgen med avataren.

Annars tycker jag det inte finns något viktigt som bör uppdateras i affären.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in