Vart kan man hitta sjysta skrivbords underlägg me pokemon elr någon annan manga? Sidor elr länkar tack.
Tror det hör hemma här men e inte säker.
Vart kan man hitta sjysta skrivbords underlägg me pokemon elr någon annan manga? Sidor elr länkar tack.
↗ till inläggetDu är 19 och gillar fortfarande pokémon .. omg säger jag bara <_<Vart kan man hitta sjysta skrivbords underlägg me pokemon elr någon annan manga? Sidor elr länkar tack.
Nyllet: Ska kolla in den :)
BondaKransDans: Jasså jag e omg <_< ? Vad säger du om att jag har fulla årgångar av Bamse från -94 o frammåt :cool: o gillar den fortfarande. Jag skäms inte för mitt intresse <_<
Gå till animepaperdom har i stort sett allt när det gäller anime wallpapers.
BondaKransDans: onödigt inlägg, vad gör de om hon gillar pokemon.
↗ till inlägget:o är du en tjej . sorry .men aja .. bra att du gillar sånt ..Nyllet: Ska kolla in den :)
BondaKransDans: Jasså jag e omg <_< ? Vad säger du om att jag har fulla årgångar av Bamse från -94 o frammåt :cool: o gillar den fortfarande. Jag skäms inte för mitt intresse <_<
tjejer typ är ok .. dom gillar typ kitty elr vad det heter
Men killar anses konstiga då ?
Sorry säger jag bara
Selene : ta det lite lugna nu .. inte överreagera / min lärare's ord
Gillar Girafarig bäst men det hör inte hit. Någon annan som kan någon bra sida?
Annars brukar ju dom flesta pokèmon sidor ha några Skrivbordsunderlägg som man kan ladda ner...
Google...
Men tyvvär inte lika bra kvalitet.
↗ till inläggetAnnars brukar ju dom flesta pokèmon sidor ha några Skrivbordsunderlägg som man kan ladda ner...
Nämn en!? :blink:
www.pokemon.com ?
Den var riktigt :cool:
sök på google för pokemon wallpapers
Vafan är det för fel med att gilla pokémon då man är 19 år? Det är ju RPG som t.ex Final Fantasy men tycker folk att dom som e 19 och spelar FF e töntiga? Nej... Så skillnaden är??
↗ till inläggetVart kan man hitta sjysta skrivbords underlägg me pokemon elr någon annan manga? Sidor elr länkar tack.
Alla har olika smak.
Wallpapers finns väl att googla?
www.google.se?
www.google.com?
Hittade en sida via animewallpapers som Nyllet tipsade om. Men det blev Inu yasha i stället så tråden e besvarad. Tack igen Nyllet :P :gitarr:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in