Vet nån hur man byter namn på sin katt?? :gitarr:
Byta Namn
På Hunters pet? höger Klicka på pet sen rename! eller? menar du dom man köper så går det inte.
Men på sina tamade pet så kan man bara byta namn en gång sen så måste du skaffa nytt pet om du vill ha ett annat namn :)
vadå tamade pet
adrian: jo et "tamed pet" är en hunters "beast" som hjälper huntern krossa sin "enemy" snälla visste du inte det?
men jag har en katt :gitarr:
Har du en liten katt som bara springer efter dig och gör ingenting?
isåfall kan man inte byta namn!
↗ till inläggetmen jag har en katt :gitarr:
lol? n00b is the shit. Menar du en katt som du har i en bur som ligger i backpacken eller en katt som hunter pet?
i backpacken
↗ till inläggetDå kan du inte byta namn.i backpacken
Hur fick du den katten!? :P (sry för oftopic)
↗ till inläggetJag kör mest Horde,men jag tror att han fick den av en tjej i SW.Hur fick du den katten!? :P (sry för oftopic)
Aha, typ ett hemligt quest? för jag har ett ägg som jag får fram en kykling ur :P
jag köpte den en bit utanför SW :gitarr:
Ifall fuska.se kunde lära sig att ha tåla mod och kunna läsa så skulle alla dessa j*vla töntiga wtf trådar inte finnas!!!
det flästa som fråga är typ 11-13 åringar (dock så behöver inte jag fråga). Prova att hitta det på wow-europe, gå inte bara in på den och titta på startsidan och sen gå till fuska.se och fråga! det värkar som många gör det. det flästa fattar noll om wow... på wow-europe finns typ 90% av frågerna besvarade. Suck, och nu är det en 26 åring som frågar.
Köp inte små fula pets.. De kostar pengar och är onödiga.