Gillar ni att bygga/leka med lego? Själv tycker jag det är skitkul att bygga saker även fast jag är 13år. Har haft så roligt med mitt lego. Är helt galen i det!
Har hittat en sida där dem säljer militärlego! Skit kolla grejer asså! :)
Gillar ni att bygga/leka med lego? Själv tycker jag det är skitkul att bygga saker även fast jag är 13år. Har haft så roligt med mitt lego. Är helt galen i det!
Har hittat en sida där dem säljer militärlego! Skit kolla grejer asså! :)
Jag tycker osxå det är kul med lego, bygger armeér.
och Legosoldater :lol:
Jag håller på med lego oxå. Men mest så köper jag byggsatser. Har Millenium falken(tog en helg att bygga) o ett tempel i lego som jag köpt nu. E även sugen på att köpa fler byggsatser som skepp, bilar m.m.
det enda som är dåligt med Lego är att det kostar skjortan XD
jag älskar lego :P har två byggsatser med medeltidsstuk, så ja brukar bygga 2 borgar o 2 armeer :D (stavning?)
ska vi starta en klubb?
Håller bara på med LEGO hos en kompis till mej. Han är helt galen i Lego och slösade bort 500 spänn för en polistation. Och angående att du är 13 år: Vem har sagt LEGO är barnsligt för 13-åringar?
Lego är inte barnsligt, det är ju as-kul!! :cool:
jag spelar jätte ofta in Lego star wars filmer.Lego Rulez
Har också gjort en del lego filmer :P Sen har jag hur mycket star wars lego som helst! Spenderat mycket pengar på det. Har också Formel 1 lego med Ferrari :D mm.
Älskar piratlego. Håller på att göra en sjörövarfilm med mitt piratlego.
jag tycker det är sk*t kul med lego. jag bygger av saker från spel, och vad hetter sidan med millitär lego?
www.leksak.info Dem har också pirat lego och lego city mm. Inte alls superdyrt heller :D
Typiskt! Jag trodde att det var riktigt piratlego, men det visade sig visst att det bara var dumma piratkopior.
↗ till inläggetOch angående att du är 13 år: Vem har sagt LEGO är barnsligt för 13-åringar?
Vaddå. Det är ju ungt ju. Jag e 19 år o gillar fortfarande lego.
↗ till inläggetVad snackar du om? Okej det har inte lego's varumärke med det står att den är kompitabel med lego...Typiskt! Jag trodde att det var riktigt piratlego, men det visade sig visst att det bara var dumma piratkopior.
Har sparat mina bästa byggen :).
Står på hyllan. Det e bara det att det kostar så mycket så därför köper jag inte mer :(.
Har också sparat en Bionicle som jag byggde när jag var 8 =).
jag och min farsa byggde alltid lego lastbilar när jag var midre hade nästan 2 sopsäckar med lego. skänkte bort allt =(
Lego är coolt, jag gillar medeltiden. Fast jag bygger typ upp konstverk som jag sedan sparar, sedan tar jag sönder och bygger upp nytt. Leker sällan med det men det är roligt att bygga! :)
↗ till inläggetJag föredrar original.Typiskt! Jag trodde att det var riktigt piratlego, men det visade sig visst att det bara var dumma piratkopior.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in