↗ till inläggetVad är det som är så konstigt att man är 19 år och gillar lego då? Min mamma gillar Lego ffs. :POch angående att du är 13 år: Vem har sagt LEGO är barnsligt för 13-åringar?
Lego :d
↗ till inläggetokej okejTypiskt! Jag trodde att det var riktigt piratlego, men det visade sig visst att det bara var dumma piratkopior.
Jag ska ha någon polis station någonstans. Men visst LEGO kan vara roligt ibland.
Visst ja, har ninjor också. Dem är nog dem grymaste jag har... Kom ihåg när jag fick det stora paketet i julklapp. Byggde upp det dan efter och det hade tagit flera timmar för mig. Sen kom farfar och råkade kliva på det så jag va tvjungen att bygga upp det igen. :( Hände för ett par år sedan.
Typiskt :( När jag byggde Millenum falken så vände jag på den hela uppochner. Det skulle jag inte ha gjort fick bygga om det hela igen :(
Egentligen tycker jag bara att det är roligt att ta isär stora byggnadsverk och sedan bygga upp de igen. :)
det som är synd är att LEGO är så dyrt.
Jo, men man kan ha roligt med det i många år, det är fördelen med det. Själv önskade jag mig alltid Lego när jag fyllde år och till julen innan.
Samma här :bah:
Nä, lego är inget för mig. Men när man blir uttråkad sitter man väl och bygger med lillebrosan. Annars inte :P
HUr kul som helst ju :P Men kanske inte för en 16:åring :lol:
↗ till inläggetOch angående att du är 13 år: Vem har sagt LEGO är barnsligt för 13-åringar?
Att ha barnasinnet kvar är bara positivt. (:
Har jätte mycke lego för nåra år sen hade jag en hel stad . fast den är riven nu. Kanske ska bygga upp den igen.
Gör det och ta en bild :D
Det kommer att ta lite tid innan jag skickar bilden
Det gör inget :)
123spill: Skulle inte du kunna skicka länken till hemsidan där du hade sett militärlego? :)
Jag älskade lego när jag var mindre :D
↗ till inläggetSjälvklart! Fast det är inte riktigt orginal-Lego. Det kommer ifrån Hong-Kong. Här är den iaf:123spill: Skulle inte du kunna skicka länken till hemsidan där du hade sett militärlego? :)
Det var ju riktigt häftigt, extra häftigt för de som tycker att WWII är intressant. :D