Jag hittade en rolig bugg nyss...Så man fastnar med huvudet på ett ställe
har ni några roliga buggar ni vill visa...men..visa då :P
PS.Filmen e precis uppladdad så den kanske dampar...
Jag hittade en rolig bugg nyss...Så man fastnar med huvudet på ett ställe
har ni några roliga buggar ni vill visa...men..visa då :P
PS.Filmen e precis uppladdad så den kanske dampar...
Ska dra dit med min Gnome och testa :P
Hoppas bara jag inte är för kort :D
jäkla underbett den däring tauren måste haft :P
PS.när man har gjort buggen finns chansen att man kan ramla ner och dö :P
å fyfan
gillar trä säkert
Testade det men det funkade inte för mig... :(
↗ till inläggetGå inte för långt ut på kanten ena foten ska va kvar på kanten(en liten bit)Testade det men det funkade inte för mig... :(
och ibland rammlar man bara ner :P prova igen...
----------------------------------------------------------------------------------------
Hittat en ny bug? igår en plainstrider sprang runt på brons snöre i bloodhoun village(eller vad det nu hette igen) på alonsus(realm)
och en swoop följde efter...
håller på att ladda upp den på youtube(klippnummer ett i filmen)
Haha den var rolig :D
↗ till inläggetSka dra dit med min Gnome och testa :P
Det där såg ut som att det var i Thunder Bluff? - Lycka till att gå dit med en Gnome. :blink:
↗ till inläggetHan kanske är lvl 60 och tar med sig nåra vännerSka dra dit med min Gnome och testa :P
↗ till inläggetSka dra dit med min Gnome och testa :P
Mjo, kanske det ^^ Men om han inte är det så, :bah:
Det är inte jätte svårt att ta sig till bryggan som alliance, detta är pg.a. att vakterna inte står på bryggan utan in mot staden istället. Du får alltså inga vakter på dig när du åker upp med hissen. Klarade mig upp till thunderbluff på lvl 40. (Är en warrior.) ;)
Den va nice^^
nice!!! :gitarr:
Hitta en ny(komma under Stormwind) (Gå till vänster sida av trade district och försök hoppa på faklan sen hoppa på väggen sen hoppa ner)
förlåt om jag är otrevlig men, igentligen? vem visste inte dom 2 sätten hur man kommer under SW?
↗ till inläggetInte många eftersom man aldrig ser nån annan under stormwindförlåt om jag är otrevlig men, igentligen? vem visste inte dom 2 sätten hur man kommer under SW?
Jag vet hur man kommer in i Old ironforge. man ska typ stå utanför tronrummet på höger sida, hoppa upp efter väggen tills man är högst upp, då ska en MAGE kompis vara dära och duel en, då går man in i tron rummet, dära finns typ ett valv på högersida och dära försöker magen "sheepa" en och då så går fåret in i valvet och så slutar man vara sheep! vips så är man inne! :D så går man i gången sen så kommer man till ett stort rum med en plattform i
↗ till inläggetHitta en ny(komma under Stormwind) (Gå till vänster sida av trade district och försök hoppa på faklan sen hoppa på väggen sen hoppa ner)
Hur kommer man tillbaka när man har kommit under stormwind?
Använder Heartstone kanske? ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in