Hur gör man för att spela online. Jag trycker på Multiplayer. Och sen att den ska fixa en serverlista men det kommer inga lista över servrar. Vad ska man göra ?
Tacksam för snabbt svar!!!
// Waddis :gitarr:
Hur gör man för att spela online. Jag trycker på Multiplayer. Och sen att den ska fixa en serverlista men det kommer inga lista över servrar. Vad ska man göra ?
Tacksam för snabbt svar!!!
blockar brandväggen spelet?
har du en router?
jaa jag har en router.. Men min kompis har ingen och det funkar inte för han heller :(
För mig funkade inte på bf2 jag tömde datorn då funkade det sen
Men de e inte battlefield 2.. Kan nån som vet berätta hur man ska göra.. Sen undrar jag om det finns uppdrag man kan göra ??
// Waddis
Men det är samma motor så det borde funka
Vad menar du med att du tömde datorn ?
// waddis :gitarr:
Min pappa brukar fixa det allt i datorn töms och man måste installera om allt tar tid
Jaja, det är formatera. Men jag undrar nu varför jag inte kan få upp några servrar. Jag trycker på Uppdatera lista men det kommer inga!
Någon som har haft samma problem och lyckats fixa det ?
// waddis :gitarr:
Oj just ja formatera jag säger alltid tömma xD
Jag har haft samma problem, det enda jag gjorde var att kolla så att mitt virus skydd och brandvägg tillät BF 2124
↗ till inläggetJag har haft samma problem, det enda jag gjorde var att kolla så att mitt virus skydd och brandvägg tillät BF 2124
Funkade det sen då eller ?
waddis: om du laddat ner spelet olagligt så kan det vara orsaken till ditt problem.
↗ till inläggetJapp det funkar utmärkt nuJag har haft samma problem, det enda jag gjorde var att kolla så att mitt virus skydd och brandvägg tillät BF 2124
↗ till inläggetwaddis: om du laddat ner spelet olagligt så kan det vara orsaken till ditt problem.
Laddar inte ner spel olagligt.. Jag kan säga dig att jag köpte det på OnOff för 399:- idag. :P Om du är intresserad. Jag laddar inte ner något som man inte får ladda ner. Är lite rädd för sånt :P
NU har jag fixat EA Downloader som min kompis hade gjort och han hade installerat en patch via det. Jag har gjort exakt samma sak men när jag ska installera min patch står det att jag måste stänga av spelet innan jag kan installera den.. Men jag har inte ens spelet igång. Snälla kan nån hjälpa mig. Jag vill kunna spela mitt spel.
:(
↗ till inläggetOj just ja formatera jag säger alltid tömma xD
Du ska gå in på www.battlefield.ea.com och ladda ner en patch, den
finns till vänster på rutan det står downloads åvanför den
jag har samma problem som dej waddis men du kan ju alltid prova att tillåta spelet för jag ska testa det :D
Ditt 2142 är för gammalt och du behöver nog patcha den!
Ja, men åååååååh. Säg inte åt honom att spelet är för gammalt och att han ska ladda ner en patch när det är det han försöker göra med EA Downloader...
Mitt svar på varför det står att du måste stänga av speler är:
Ta en titt i "Aktivitetshanteraren-->Processer". Sortera listan efter namn och kolla om du hittar något som har med EA eller battlefield att göra. Om du gör det. så är det bara att stänga av det genom att klicka på det i listan och trycka på "Avsluta process".
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in