Gillar typ alla mina lärare, så jag har faktiskt inte någon. ;)
Vem Är Eran Värsta Lärare?
Hmm vår spanska lärare e as dryg.
Vår trä slöjds lärare e sjyst men han ska alltid lägga sig i. om jag vill göra en smörkniv och mäter ut måtten själv så kommer hans springades och : så kan du inte göra osv.
Dessutom är vår engelska/sevsnka lärare jävligt sträng. man får aldrig låna pennan och man blir utelåst vis speciella tillfällen om man kommer försent.
Och nu har vi haft otur i turen. våran röv kliande ( det e sant han kliade sig i röven under lektionerna) no lärare har slutat. men i stället har vi fått världens mest ideotiska lärare.
Mat kärringarna i matsalen har ju rabies???? :o
Mattanterna hoppar alltåd omkring på alla fyra och hoppar på alla matbord?
Min värsta lärare är min hemkunskapslärare.Hon är fet,idiotsk och trög.Om man glömmer bort en ända ingrediens så skriker hon,om hon ska förklara något,så upprepar hon meningarna:
Idag ska vi göra en äpple,jag menar äpple,nej jag menar jordgubb...nej,nu blev det fel,a,just det,vi skulle göra en äpplepaj!Och då ska man ta,ja,då ska man ta,och så ska man ta,ett ä...ä....äg....ägg!Sen blandar m-ok,sen blandar man....
Exakt så är det,så det tar typ halva lektionen för henne att prata färdigt.Och när det gått 10 minuter senare säger hon:
Men ni har ju inte kommit.....ni har ju inte kommit någonstans!Det har gått halva lektionen och ni har bara gjort så här lite!
Alla hatar henne....
hatar våran spanska lärare hon är så j*vla dryg bara man gör nått fel så börjar hon gapa och skrika om att vi är den sämsta klassen hon har haft
alla hatar henne
fast våran so lärare är skit snäll bara för vi brukar ge han saker på maplestory
han är lite av en dator nörd men han as rolig:)
Vi har en konstig lärare... Sist skulle vi redovisa i grupp om en sak ur 3 olika synvinklar.... Hon släckte ner i klassrummet och bjöd oss på chips, ostbågar och coca-cola... :)
Mona, min tyskalärare, tror jag tar priset. Eller min svenskalärare Bo-Lennart.
Mona är allmänt lite speciell liksom alla andra tyskalärare men Bo-Lennart är ju bara alldeles för seeg... njao, tål att tänkas på. Har ingen riktigt dålig lärare, de är bara lite... ja som sagt... speciella...
Slöjdläraren på min skola brukar dricka öl på lektionen och har porrtidningar i sina lådor. Ibland sover han över i skolan också. Detta är dock pga att han blev lite konstig i huvudet när han var och stred i FN battaljonen i Kongo.
Vår gamla matematik lärare, hon lärde oss ingenting, hon tog allt direkt från boken på tavlan, hon kunde inte förklara. Halva klassen fick IG tack vara henne.
Lars, gammal, dammig matte lärare som hör hemma på boulebanan.
Mumlar något förbaskat. Stinker kalops. Och skriver bara upp på tavlan vad vi ska skriva ner i boken, förklarar inte vad det betyder.
Hatar specielt min SO lärare
en av mina gamla bild-lärare, Berit A.K.A Bombade Bejrut.
Hon vill att vi bara ska rita massa blommor och skit,
och om det inte blir snyggt så river hon sönder det.
En av tjejerna började gråta :(
Gillar typ inte nån av mina lärare alls. :P
↗ till inlägget:| Taskig jävel, gå till rektorn.en av mina gamla bild-lärare, Berit A.K.A Bombade Bejrut.
Hon vill att vi bara ska rita massa blommor och skit,
och om det inte blir snyggt så river hon sönder det.
En av tjejerna började gråta :(
våran gympalärare, Mona Bosson : D
en gång pratare min polare på en lextion, mona fick typ anfall och sa te han att hon skulle trycka upp han i väggen och sparka honom..
sedan har hon sagt massa andra grejer >: (
men till slut så blev hon anmäld av nån i 8an (: tur det : D
och så har vi våran NO lärare, Katarina, tror hon säger så j*vla smarta saker hela tiden... och ger mig extraläxor hela tiden >:(
så om man pratar på en lextion så säger hon typ "har du något vettigt att säga?" jag svarar då "nää", "bra, då kan du ju vara tyst och låta munnen vila" och så ser hon sådär stolt ut som om hon just precis ägt mig...
Jag hatar en lärrare som heter Yvonne! Hon låter mig aldrig svara på frågorna!
↗ till inläggetVi har en konstig lärare... Sist skulle vi redovisa i grupp om en sak ur 3 olika synvinklar.... Hon släckte ner i klassrummet och bjöd oss på chips, ostbågar och coca-cola... :)
Jag vill också ha en sån lärare :P ^_^
carmen(gympa),smiskar barnen i röven elr vad man nu vill kalla det och vi har haft basket hela j*vla terminen!!!!!!!!!
Håkan (NO) sulade min mp3 i en låda (hårt)....
det är en vikarier som heter ann ruter det var den värsta skoldagen i mitt liv!
Våran hemkunskapslärare är helt konstig.
Det räcker att man ska hämta nån ingrediens, då börjar hon flippa o gapa:
"NI KAN INTE LÄMNA KÖKEN, blablabla"
Och en annan gång var det en som lämnade sitt kök, och kom till mitt för att låna ett dl
mått och då blev hon så arg att hon kastade en kokbok i huvudet på han.
Och en annan gång delade hon ut papper till oss, så viskade en kompis en sak och då sparkade hon han jättehårt på smalbenet så att han inte kunde gå riktigt på 2 månader.
Men hon blev polisanmäld för det.
Det är även så att vi har 2 hemkunskaps grupper.
Den ena gruppen har en trevlig lärare, och dom får garanterat VG.
Vi får kämpa dubbelt så hårt för att uppnå G.
Helskumt.
Jag har några till konstiga lärare, men det är hon som man hatar mest.
Alla hatar henne.