↗ till inläggetHan skulle inte vara annoyer sa han..Även om raichu är av de bästa.Eller : Thunderbolt. HP Water / Psychic/ grass / Ice. Attract. Thunderwave.
Bra Nature
↗ till inläggetJag känner ingen som har ett till DS :( .Abra kan man mixa för,kadabra och alakazam också,det går också med 2 ds!
Men finns det inte tränare som har Abra? Det finns en nedanför MT.Pyre, sen nedanför Mauville Staden, om man går in i huset (med cykel) så går man under bron så finns det en tränare där som har en Abra, sen kommer ju den att utvecklas.
Henne har jag redan kört mot.
Jag har kört mot alla tränare
Kör mot dom igen.
Min Raichu har Rash nature +SP.ATK -SP.DEF.
↗ till inläggetDet går ju inte.Kör mot dom igen.
Om du har registrerat de i pokenav gå det!
↗ till inläggetEller : Thunderbolt. HP Water / Psychic/ grass / Ice. Attract. Thunderwave.
Det är inte en annoyer. Du vet inte riktigt vad det är verkar det som.
Detta är så lång en pikachu kan gå som Sweeper.. Eller så kan han byta ut Thunderwave/attract mot substitute.
↗ till inläggetHon kan man inte regestera.Om du har registrerat de i pokenav gå det!
Men det finns en tränare nedanför Mt.Pyre om man Surfar, sen Cut på ett träd till höger, den personen har jag mött mot flera gånger tills den blev till en Alakazam.
Ok,tack,men jag måste ha någon Pokemon som kan Cut.Ska jag lära den till en dålig?
Ja,cut är inte någon bra attack,Ska gör aett moveset snart,ta annars HotShots.Det movesetet var väldigt bra.Ha inte volt tackle,effterssom att du får 1/3 av skadan!
Va?Menar du recoil?
↗ till inläggetOk,tack,men jag måste ha någon Pokemon som kan Cut.Ska jag lära den till en dålig?
Jag brukar lära nästan alla HM's till en dålig Pokemon, så ja jag tycker att du ska göra det.