↗ till inläggetstearin på skidorna funkar alltid :PHalllååå nån som har lite tips på att förbättra en snowracer?? t.ex, bättre glid, lättare svängning o.s.v.
Snowracer/ Pulka
Backen som jag brukar åka i va med i nån tidning där typ dem bästa backarna i Stockholm fanns :P :D
Idag gjorde ja en clean superman och flög över 6 meter långt men landningen blev inget vidare :(
↗ till inläggetUrsäkta? kan du snälla försöka förklara lite noggrannare? Förresten så menar du nu att jag inte kommer kunna svänga om jag gör det här?? :SHalllååå nån som har lite tips på att förbättra en snowracer?? t.ex, bättre glid, lättare svängning o.s.v.
Jag åkte Bob andra gången för denna vinter :D Bortsett från januari februari osv.. Jag har byggt ett jättebra hopp ska ut och köra snart. :D
Pulka blir inte ofta men det händer när jag har RIKTIGT tråkigt ;)
Hade en snowracer förut, men den gick sönder, så jag slängde upp den i ett träd :o
Det händer väl att jag åker pulka ibland, tycker det är roligare med slalom dock.
Men jag äger inga slalomskidor :P
Brukar oftast hoppa med min Snowracer.
Inte allt för högt och inte allt för lågt.
Brukar också att försöka ramla.
Det är ganska kul att rammla ibland (bara man inte får ont). :P
Jag tycker att det är roligt och åka på lite småhopp och sådant och sedan flyga väg, åta h*lvete. Det finns en backe i närheten av där jag bor, som är skapligt högt. När det är gott om och snö brukar jag åka där, så himla roligt.
det är roligt att i hög fart hoppa av :P
Har inte varit i backen i år.
Gillar bland annat att åka ner med pulka nerför branta backar.
Aha det är ju skit kul :)
En gång så skulle min kompis åka på ett hopp men då så sträckte min andra kompis fram en sån där madrass som man kan åka på. Och på en hhär madrassen fanns det ett snöre! Så han som hoppade fick snöret runt halsen precis när han skulle hoppa. Så han tappa luften och rammla.... MEn det såg värre ut än va det var :P
snowracer är roligt :o
Pulkor ftw! :D
Kan vara ute hela dagar och åka i en backe bakom huset. Det äger!
Sen är det überroligt att åka på höga hopp som snowboardfolket har gjort fast med pulka och råka glömma bort att hålla i pulkan.
AJ? xD
Jag är nog väldigt lättroad. xD
nja att få åka pulka i branta backar är en av höjdpunkterna med snön :D
Någon som sätter några bra tricks på bob?
Jag sätter nästan alla som dom gör på den här videon:
Hur får man på styret på snowracern??
har klarat superman
i januari det här året så åkte min granne o jag *båt pool* asså en pool av hård plast som vi använde i en stoor backe ca 70 graders vi krasha i ett träd o lixom båten delades och vi åkte vidare en bit
2 andra kompisar som stog uppe på backen låg ner böjda av skratt :P
http://img353.imageshack.us/img353/9619/simpelbildzr3.png
nått sånt här :P
Jo, jag har en gammal Snowracer som jag åker med ibland.
Undrar om man kunde sätta lite fart på den med pappas gamla motorsåg... :rolleyes: