💬
Logga in
Fuska.se

Umberon

49 svar · startad

jag har en fråga. HUR FÅR MAN UMBERON!!!!! :huh: jag vill ha en umberon men jag vet inte hu man gör för att få den kan någon hjälpa mig SNÄLLA!!! :unsure:

du måste träna den glad på natten annars så måste du byta över den från colloseum/xd

Man måste inte träna den på natten men man måste utveckla den på natten,ge den 10 zinc,hp up,protein,iron bos och calcium så utvecklas det på 1 lv!

jamen den utvecklas ju när man tränar den

Säger vem?Du :blink: ?Den utvecklas genom glädje.

MEN MAN TRÄNAR DEN GLAD PÅ NATTEN TILLS DEN UTVECKLAS DÅ BLIR DEN TILL UMBREON!!!!!!!!!!!!!!!!

nej, :meddum:

man ger den som Agiyr säger HP up,Zinc,carbos etc. tills den blir "mätt" eller vad man ska säga.

sen så tränar man bara upp den 1 eller 2 lv så utvecklas den!! :)

jaja <_<

13 Nov 2006
↗ till inlägget

nej,  :meddum:

man ger den som Agiyr säger HP up,Zinc,carbos etc. tills den blir "mätt" eller vad man ska säga.

sen så tränar man bara upp den 1 eller 2 lv så utvecklas den!!  :)

Nej,det får mycket effrot points och blir glad för att man gett den(en av de ger 10 gånger så mycket som at slå ner en pokemon).

Man försöker göra en Eevee skitglad och träna upp den några levlar på natten eller nåt? :huh:

14 Nov 2006

En fråga:Har du läst tråden,frågan är besvarad.

Det går fortare om man ger Eevee en Soothe Bell, också.

Man kan väl också andvända PokéBlocks och Berries.

↗ till inlägget

MEN MAN TRÄNAR DEN GLAD PÅ NATTEN TILLS DEN UTVECKLAS DÅ BLIR DEN TILL UMBREON!!!!!!!!!!!!!!!!

Jamen vad tror du att det är då?

Agiyr framgår inte det tydligt?

Man tränar den, låter den får strida själv så man inte byter ut den hela tiden i strid, man kan ge den Protein eller liknande tills Happiness är fullt då efter en level utvecklas den till Umbreon, men det måste vara på natten när den går upp i level.

Det kan ta lång tid innan den blir riktigt glad, min Eevee som jag fick på Lv 25 är nu i Lv 55 men den har inte utvecklats ännu.

15 Nov 2006

MEN ASSÅ JAG FATAR INTE VAD ÄR HAPINES (ELLER VAD DET NU HETTE)är :unsure: :unsure: :unsure:

1.Tränar man sin eevee på ett bra sett så ska den kunna utvecklas på 2 lv,eller ett om den är lycklig!

2.Jag visste det men jag undrade vad han trodde.

3.Gladheten ökar bara man har den i sitt party!

Senast ändrad:

1.det spelar ingen roll Oman låter den spela eller inte.Huvud saken är att han blir tränad.

2.Tränar man sin eevee på ett bra sett så ska den kunna utvecklas på 2 lv,eller ett om den är lycklig!

3.Jag visste det men jag undrade vad han trodde.

men hur gör man den glad då :huh:

1.Spelar med den.

2.har den i partyt.

3.ger den proteins osv.

1.träna mot tv crew

2.ge den pokeblock

3.carbos mm

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in