💬
Logga in
Fuska.se

Rescue

15 svar · startad

Trådstartare #1

Jag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen?

Man ÄR pokémon på dom här nya.....

Senast ändrad:

24 Nov 2006
↗ till inlägget

Jag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror  jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen?

Såg i en leksakskatalog som man får innan julen att Red Rescue Team är till advance och Blue Rescue Team är till DS
25 Nov 2006
↗ till inlägget

Jag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror  jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen?

Det visste typ alla redan.

Rescue team rent ut sagt suger.....

det är INTE pokémon-spelet alla har väntat på.....

köp det inte, vänta till pokémon Diamond/Pearl kommer.

Men jag tyckte det va häftigt o annorlunda.

↗ till inlägget

Jag har det splet och det handlar om att man är en människa somhar förvandlats till en pokemon och det suger inte det är rätt kul
↗ till inlägget

Om man är Pokémon nörd ja :P :D (hoppas du inte vart arg,det var ju bara på skoj).

Senast ändrad:

har inte spelat det spelet men det verkar vara kul, hoppas man får DS i julkapp då så man kan köpa pokemon spel till DS :P

Jag har önskat PMDBT till julklapp.Hoppas jag får det.

Senast ändrad:

26 Nov 2006
↗ till inlägget

Ska du säga jag har aldrig sätt dig på nåt annat än pokemon forumen typ

Spelet är faktiskt ganska trevligt o.o

27 Nov 2006

Spelet är ju ganska bra :) Det är lite omväxling från de vanliga pokémon spelen eftersom att man är en pokémon här :D Som Girafariglove sa: "Annorlunda" ^^

något att ha när man skaffat DS?? isåfall kanske jag köper det.

28 Nov 2006
↗ till inlägget

något att ha när man skaffat DS?? isåfall kanske jag köper det.

Jag har ett.En blå.Köpte det på Tenerifa.

Om du ska köpa ett NDS så köp ett NDS Lite.

7 Dec 2006

Hrrrmm... OFFTOPIC! Jag tycker att det är kul, har typ kommit halvvägs och jag gillar det fakriskt väldigt mycke, köpte de i måndags!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in