Jag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen?
Rescue
Man ÄR pokémon på dom här nya.....
↗ till inläggetSåg i en leksakskatalog som man får innan julen att Red Rescue Team är till advance och Blue Rescue Team är till DSJag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen?
↗ till inläggetDet visste typ alla redan.Jag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen?
Rescue team rent ut sagt suger.....
det är INTE pokémon-spelet alla har väntat på.....
köp det inte, vänta till pokémon Diamond/Pearl kommer.
Men jag tyckte det va häftigt o annorlunda.
↗ till inläggetJag har det splet och det handlar om att man är en människa somhar förvandlats till en pokemon och det suger inte det är rätt kulJag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen?
↗ till inläggetOm man är Pokémon nörd ja :P :D (hoppas du inte vart arg,det var ju bara på skoj).Jag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen?
har inte spelat det spelet men det verkar vara kul, hoppas man får DS i julkapp då så man kan köpa pokemon spel till DS :P
Jag har önskat PMDBT till julklapp.Hoppas jag får det.
↗ till inläggetSka du säga jag har aldrig sätt dig på nåt annat än pokemon forumen typJag har hört att det har kmt nya pokemon spel Pokemon rescue team red och blue tror jag dem heter vad är det för skillnad på dem och dem andra spelen?
Spelet är faktiskt ganska trevligt o.o
Spelet är ju ganska bra :) Det är lite omväxling från de vanliga pokémon spelen eftersom att man är en pokémon här :D Som Girafariglove sa: "Annorlunda" ^^
något att ha när man skaffat DS?? isåfall kanske jag köper det.
↗ till inläggetJag har ett.En blå.Köpte det på Tenerifa.något att ha när man skaffat DS?? isåfall kanske jag köper det.
Om du ska köpa ett NDS så köp ett NDS Lite.
Hrrrmm... OFFTOPIC! Jag tycker att det är kul, har typ kommit halvvägs och jag gillar det fakriskt väldigt mycke, köpte de i måndags!