Är det någon här som går eller har gått på pingis?
Själv tänker jag nog börja.
Och är det någon som har varit med i Bästa 4:an?
Jag var med för 2 år sen. Min klass kom 7:a i Blekinge.
Är det någon här som går eller har gått på pingis?
↗ till inläggetÄr det någon här som går eller har gått på pingis?
jajamen är den bästa genom föreningen :) ingen ngnstans har besegra mig 8jo kanske vunnit men inte vunnit hela cupen altså)
Nej spelar inte pingis. Bara på rasterna i skolan. Men det är faktiskt en j*vligt rolig sport. Inte att titta på (eller ibland) men att spela :) Hade tänkt att börja på pingis förut men det blev aldrig nånting av det... :P
Jag har spelat pingis.
Det var ganska kul,varför jag slutade minns jag inte. Jag kör ibland på rasterna också.
jag och en annan slog va om vilken som skulle vinna jag slog vad 1 krona på mig (och han 1 krona på sej själv) gissa vem som vann - JAG :) lätt match, det stog (vi körde till 15 poäng) 14-7 till mig och då gjorde han på ngt konstigt vis en dålig boll (fast bra till mig9 jag var bredd att skjuta sköt en värsta smärch och den gick på borden på personen och på fönsteret :S in till där städerskana håller hus :S
edit: och man hörde ahhh :)
Några nior i min skola spelade en pingis match om 150kr :S
tycker synd om den som förlora 150 kr :S
Jaa, själv skulle jag aldrig göra det :P
Min pappa har varit jätteduktig på pingis, han vill att jag också ska börja lira.. men tyvärr.. det är för mycket tennissmash i min arm.
helgon? hur gammal e dU?
Själv så spelar jag bara pingis på rasterna.
Spelade, längesen
KLassar mig som ganska bra
Spelar nu väldigt mycket på rasterna, måndag tisdag ungeför 1 o en halv timma pingis på lunchrast
Har pingisbord men går inte. Dock så vill jag börja, men går på fotboll och innebandy också så det är svårt att få ihop det. ;P Är väl ganska bra för att inte gå på det.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in