Imon kommer wii!!
Va tycker ni ska bli kul tycker ja!! :cool:
Imon kommer wii!!
Va tycker ni ska bli kul tycker ja!! :cool:
Får det inatt, troligtvis först i sverige med ha Wii (ifall vad jag har hört)
japp,wii är jättekul
tp är skitbra!!!!!!
Tycker inte det ska bli kul, jag tänker endå inte köpa det på en gång. Kanske köper det efter någon månad eller inte alls.
Kletigburk: Nej, det är inte först i Sverige, En i min paralellklass fick det för tre veckor sen, dock känner han ägarn av nintendo. :)
↗ till inläggetKänner ägaren av Nintendo? haha jovisst o blåa grisar flyger.Kletigburk: Nej, det är inte först i Sverige, En i min paralellklass fick det för tre veckor sen, dock känner han ägarn av nintendo. :)
↗ till inläggetVarför skulle du få den först?Får det inatt, troligtvis först i sverige med ha Wii (ifall vad jag har hört)
↗ till inläggetDet jag menade med detta var att affärerna (som sålda Wii inatt) som öppnade 00:01 folk hade gått o köpt där o då hade dom fått sina, jag fick min direkt till brevlådan. men nog om detta jag fick det inte först i sverige jag bara trodde det.Får det inatt, troligtvis först i sverige med ha Wii (ifall vad jag har hört)
↗ till inläggetFår det inatt, troligtvis först i sverige med ha Wii (ifall vad jag har hört)
hmm det är inte du som fått det först.. det är nog inte du..
Han sa i SVERIGE (-.-)
Jag får vänta tills den 15e då sejs det att andra dosen av Wii ska anlända till Sweden. men man kan ju inte vara riktigt säker att man får tag i någon ändå -.-
↗ till inläggetOch vem har trott något annat?Han sa i SVERIGE (-.-)
Hmm 15:e säger du bronga... Tror du det kommer fler Zelda då också? Hört något om det?
Med tanke på att Zelda till GC kommer den 15:e så borde en till last med Zelda till Wii komma eller?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in