vilket lag går du i asså fotboll
jag går i lärjee! dom äger
vilket lag går du i asså fotboll
jag går i lärjee! dom äger
Jag ska kanske börja FC Järfälla.
FC Järfälla? det har jag inte hörts om
Spelar i Rasbo IK i fotboll och innebandy :)
Jag spelar i Enskedes U-lag. Och vi ÄGER!
Främmestads IK ^^
E me i alla möjliga lag där^^
P14,P16 åsså har jag vart me B-och C-lagen ett par matcher^^
↗ till inläggetnehe du där vi har vinnit er alltså 96ornaJag spelar i Enskedes U-lag. Och vi ÄGER!
Jag spelar basket i KFUM Central, vi :eger er alla.
↗ till inläggetKFUM det betyder att du bor i linköping eller där nånstans?Jag spelar basket i KFUM Central, vi :eger er alla.
↗ till inläggetJag spelar basket i KFUM Central, vi :eger er alla.
KFUM finns på jättemånga olika ställen t.ex. KFUM Jämtland, KFUM söder osv. Dock KFUM Central tror jag bara det finns ett av, och det är här i stockholm.
Jag har aldrig varit i Linköping, dock har jag lirat basket både i Nyköping och med Norrköping dolphins.
↗ till inläggetaha detta visste jag inte, för jag känner några som spelar i KFUM o dom bor i linköpingJag spelar basket i KFUM Central, vi :eger er alla.
↗ till inläggetJag spelar basket i KFUM Central, vi :eger er alla.
KFUM står för Kristna Föreningen Unga Män, du kanske har någon tjejkompis som lirar i KFUM? Isåfall heter det inte KFUM utan KFUK, Kristna Föreningen Unga Kvinnor. Där jag spelar har vi ett högkvarter, och alla (även tjejerna/kvinnorna) kallar det för KFUM.
KFUM i engelsk översättning blir YMCA (yyymcaaaaa-låten!), Young Man Christ.. någonting.
Jag spelar i Nynäshamns IF 94 :)
Vi är bra vi spelar iallafall i svår-serie :D
Vad är svår-serie? :blink:
Det är om man möter bättre lag.
Så i svår serie möter man alltid bra lag
Och i Lätt lite lättare
Och medel ja ni förstår
Jo jag fattar, men man behöver väl inte spela i ett bra lag bara för det spelar i en svår serie?
Jo men man måste oftast komma bra i medel säsongen för att sedan nästa säsong kunna avancera till nästa serie
Nästa år så kan det bli elit med P16, d.v.s den bästa serien här omkring :D
Med P16 iår spelade vi i 3:an, och vi kom tvåa, på målskillnad!Så antingen så får vi spela i 1:an eller Elit ^^
basket suger!
Basket har inte så mycket och göra med Fotboll ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in