💬
Logga in
Fuska.se

Pokémon-forum

49 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Man ger inte upp när man har rätt.

Klicka på den bara. Skärpan blev tydligen cp.

"Pokemon forumet är till för alla spel som är till den konsoll som forumet ligger i.

Du motbevisade dig själv.

Nivå 3 · Lärling

haha! okej, då får man alltså inte skriva om gbc spel här eller?

Nivå 4 · Lärling

Men kan ingen be admin elr nån mod att skriva i denna tråd exact vad som gäller för de olika pokemon spelen? Då blir det svart på vitt o inget mer tjafs.

EDIT: Har gjort det nu. Väntar på svar bara.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Men kan ingen be admin elr nån mod att skriva i denna tråd exact vad som gäller för de olika pokemon spelen? Då blir det svart på vitt o inget mer tjafs.

EDIT: Har gjort det nu. Väntar på svar bara.

Ja det är ju det bästa.

Hur j*vla svårt kan det vara att skriva i GC,DS och GBC forumen?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Hur j*vla svårt kan det vara att skriva i GC,DS och GBC forumen?

Verkar vara väldigt svårt för vissa :lol: Men vi får se vad admin säger(om han nu skriver nått i tråden).
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag har själv hört med admin för ett tag sedan, och då sa han att detta forum är till för Pokémonspel i allmänhet och inte bara Pokémonspel till Gameboy Advance. Sedan förstår jag att det verkar lite småparadoxalt, men det var iaf det han sa till mig för någon månad sedan eller så.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Man ger inte upp när man har rätt.

Klicka på den bara. Skärpan blev tydligen cp.

Kollade upp det och medelandet verkar vara full av dubbelmoral.

Senast ändrad:

9 Dec 2006
↗ till inlägget

Jag har själv hört med admin för ett tag sedan, och då sa han att detta forum är till för Pokémonspel i allmänhet och inte bara Pokémonspel till Gameboy Advance. Sedan förstår jag att det verkar lite småparadoxalt, men det var iaf det han sa till mig för någon månad sedan eller så.

Det är ju bara dumt....

Vi kan ju lika gärna göra ett forum för bara Pokemon om det nu ska vara så svårt.

11 Dec 2006
Nivå 4 · Lärling

Ja men det här är väll ett forum för pokemon eller?

12 Dec 2006
Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker att detta forumet är bara för Pokemon GBA spel, men andra tycker för GBC också -_-

13 Dec 2006
Nivå 5 · Fuskare

Asså, jag tycker att det känns dumt att göra ett pokémon forum för bara EN konsoll, vore det inte bättre med ett för alla?

16 Dec 2006

Det ær ju det jag sa!Om det nu ska va så jækla svårt att skriva i några andra forum så kan man ju lika gærna gøra ett helt eget forum och inte något subforum.

17 Dec 2006
Nivå 1 · Novis

titta här:

om man kollar under länken som tar en in på pokemon forumet så står det:

"Diskutera allt som har man pokemon och göra här..."

varför skulle det stå så om det bara gäller pokemon spelen till GBA??

19 Dec 2006
Nivå 6 · Fuskare

FÖR ATT DET STÅR UNDER "GBA"!!

Det vore bättre att ha subforum för alla spel,men ska man snacka om gala spel får admin ändra så att t.e.x det finns pokemon subforum till pokemon under både "GBC" och "GBA",men båda leder till samma forum.

Nivå 1 · Novis

visst, visst men det står ändå disskutera ALLT som har med pokemon och göra

Nivå 3 · Lärling

man ska diskutera allt som har med pokemon att göra. gnäll hur mycket ni vill men det blir ingen ändring!!!! :angry:

20 Dec 2006
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

man ska diskutera allt som har med pokemon att göra. gnäll hur mycket ni vill men det blir ingen ändring!!!! :angry:

bra sagt :D

Nivå 6 · Fuskare

Varför står det under "gba"?

Nivå 7 · Fuskare

Nä nu sjutton tycker jag någon ska låsa denna tråden...

KAN DU BARA SLUTATA UPP SAMMA FRÅGA 100 GÅNGER AGIYR?!

Det står kanske under GBA för att det finns mest spel till GBA, eller rättare sagt för att GBA är det som är populärast när det gäller Pokemon. Tänk på det ni!

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.