💬
Logga in
Fuska.se

Varför Kan Jag Inte Registrera Mig På Youtube?

17 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

hej

När jag försöker registrera mig på youtube så får jag hela tiden ett felmeddelande, fasat jag har fyllt i allt som behövs och så..

såhär står det i alla fall på felmeddelandet:

"Sorry. Based on the information you have submitted to us, you are ineligible to register for YouTube.com."

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

hej

När jag försöker registrera mig på youtube så får jag hela tiden ett felmeddelande, fasat jag har fyllt i allt som behövs och så..

såhär står det i alla fall på felmeddelandet:

"Sorry. Based on the information you have submitted to us, you are ineligible to register for YouTube.com."

kanske du är för ung?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

vad jag vet så finns det ingen åldergräns på youtube.

Nivå 7 · Fuskare

du har väl inte skrivit fel i något fält då?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

har kollat det flera gånger också.

det finns inga fel.

Och snälla svara om ni vet vad felet är. :(

Nivå 7 · Fuskare

testa med något annat namn,e-post

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

har testat med det med! Men det vill sig inte :(

Samma text kommer upp om jag inte skriver någonting alls :huh:

Nivå 4 · Lärling

upptaget användarnamn? ja kunde regga

Nivå 7 · Fuskare

Måste vara upptaget användarnamn, eller så är deras server lagg. Google skit <_<

Nivå 7 · Fuskare

jag gjorde mig medlem idag utan problem ?!?!?!?

10 Dec 2006

Jag får också samma text och kan inte regga någon användare. Mycket märkligt. Kanske märkte den av att jag försökte regga ett för ungt födelsedatum först?

You affirm that you are either more than 18 years of age, or an emancipated minor, or possess legal parental or guardian consent, and are fully able and competent to enter into the terms, conditions, obligations, affirmations, representations, and warranties set forth in these Terms of Service, and to abide by and comply with these Terms of Service. In any case, you affirm that you are over the age of 13, as the YouTube Website is not intended for children under 13. If you are under 13 years of age, then please do not use the YouTube Website—there are lots of other great web sites for you. Talk to your parents about what sites are appropriate for you.
Nivå 7 · Fuskare

Se vad Google har gjort med YouTube <_<

det är inte googles fel!!! (än)

Längst ner på sidan : Copyright © 2006 YouTube, Inc.

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Med tanke på att Google har köpte YouTube flr 12 miljarder kronor så är det deras problem. Dessutom får YouTube ha kvar copyrighten för att YouTube är YouTube. Tänk det själv ifall det står GoogleTube. Så Google äger YouTube fast YouTube har kvar sitt eget namn.

12 Dec 2006

de funker int heller till mej

13 Dec 2006

kompis du är för ung man måste vara 18 år eller över

14 Dec 2006

På Google Video finns det ingen åldersgräns.

Jag kan skicka en inbjudan till dig.

Det är snabbare än youtube också.

17 Dec 2006
Nivå 3 · Lärling

jag kunde regga och jag är under 18.. <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in