du har chansen att erkänna att du ljuger nu.
Warrior Är Värdelösa Nu.
↗ till inläggetFörklara varför dem är bättre. Ja, druid kan vara minst lika bra som warrior på tanking med dire bear form. Oddset, skadar lite. Alltså herregud, har ni hört talas om att man ska specca sina talents efter vad man har för vapen? Jag har aldrig haft problem med Rogue, Warlock, Mage eller någon class. Vet ni vad dem ända klasserna jag har problem med är? Jo, det är Shaman och Priest.Jag började som warrior levlade öpp saken till 60 men då insåg jag att det inte går att PvPa som warrior. Rerrolade till warlock som krossar! warriors kan bli bortshasade av Paladins när det gäller att tanka också.
Shamans iriterande frostshocks, totem och att dem kan meel'a minst lika bra som warrior. Och för s*tan Shadow priest är så iriterande att man knappt får rage av deras sköld.
Jag säger det bara en gång, när jag var lv1-50 så tyckte jag att min warrior var helt värdelös på pvp och pve. Men nu när jag är 60 så är det annorlunda, en bra spelande warrior kan ta ner vilken klass den vill även präster och shaman, det handlar inte om att bara charga och göra heroic strike. Taktik alltså, tänk på vad en klass är dålig på. T.ex, använder du hamstring på rogues så är det inte bra.
JA hållermed kaktus killen jaghar en 40 warrior det här var ju ta mig f*n inte kul o höra..
↗ till inläggetJag började som warrior levlade öpp saken till 60 men då insåg jag att det inte går att PvPa som warrior. Rerrolade till warlock som krossar! warriors kan bli bortshasade av Paladins när det gäller att tanka också.
Och du tror inte jag gör det?
↗ till inläggetNej, eftersom jag känner inte att det är någon skillnad från förut och att det är fortfarande möjligt och köttfärsa rogues och warlock.Jag började som warrior levlade öpp saken till 60 men då insåg jag att det inte går att PvPa som warrior. Rerrolade till warlock som krossar! warriors kan bli bortshasade av Paladins när det gäller att tanka också.
Varför ska man inte använda hamstring på rogues?
Om warrior behöver nerfas så var dom väl obalancerade.
har inte warriors alltid varit sämst?
jo, de har nästan alltid varit sämst.
blizzard vill ta bort Warrior som klass, kanske vi får en gratis lvl 60 när warriorn tas bort.
↗ till inläggetVarför är de sämst? Alla behöver ju warriors i group. De är mkt viktigare en tex hunters som jag tycker är sämst.jo, de har nästan alltid varit sämst.
blizzard vill ta bort Warrior som klass, kanske vi får en gratis lvl 60 när warriorn tas bort.
Asså kan ni sluta gråta om att warrior är sämst.
Jo blizzard dom tänker ta bort warrior som class för att dom tycker det är så himla roligt.
Och då kännar dom inga pengar för alla vill inte spela wow då ,men det skiter dom i för dom vill bara j*vlas med alla som har gjort en warrior.
↗ till inläggetjo, de har nästan alltid varit sämst.
Du,det sista var bara....öhhhh.....hur ska man beskriva någon som är en idiot och samtidigt patetisk?
Warriorn är en sak man ska ha i både medeltids och fantasy spel,det är en standard.
Kaktus-Killen,du är fane mig patetisk.
Alla classer blir lite svagare men Blizzard kommer sätta ut andra stats på alla class armors till TBC :medieval: så oroa dig inte;P
Kanske ska göra en roge istället?..
a men ursä.. nej vänta du är bara en liten 12-årig fjant...
självklart kommer blizzard inte ta bort warrior-klassen, om du nu var för dum för att fatta att jag "skojjade" om att de skulle ta bort warrior-klassen.
_
SpoWn, som sagt är warriors bara lite "viktiga" nu, men eftersom det enda vi duger till snart är tanking, blir vi kanske mindre önskvärda när paladins och druids kommer kunna tanka väldigt bra, och ibland t o m bättre?
Asså ja gör en rouge istället...är dom bra?
O vad ska jag ta för talent spec?
jag skulle inte riktigt ta rogue om man tänker pvpa.
nästan alla klasser håller med om att warrior och rogue klassen har fått mest stryk i denna patch, rogue har fått "stryk" mest för att casters o sånt gör sån fantastisk skada numera >.<
1. Jag är inte en tolvårig fjant,jag är tolvårig,men jag är inte fjantig.
2. Du kan säga att du skojade.Alla är inte patetiska du vet.
3. Warriors suger. :gitarr:
Aja. Men tror fortfarande inte på att de ska ta bort warriors. Fall de suger så kan väll blizzard göra de bättre.
↗ till inläggetjag skulle inte riktigt ta rogue om man tänker pvpa.
nästan alla klasser håller med om att warrior och rogue klassen har fått mest stryk i denna patch, rogue har fått "stryk" mest för att casters o sånt gör sån fantastisk skada numera >.<
Enligt mig.. Har inte warriors med bra gear förändrats mycket.. De får bara spö av mages -OCH- warlocks nu.. Pga att de flesta inte bryr sej ett dugg om skill.. Men vem gör det när man två shottar en normal gearad rogue?
Rogues kan man inte säga får mer stryk än vanligt efter patchen heller..
Flesta rogues kan absolut inte sin klass om jag ska vara ärlig.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Själv som rogue har jag alltid sett en Warrior som största hotet.. En hel stunlock dödar normalt inte en warrior som den brukar göra med en leatherklädd karaktär.
Ett sving av en warrior gör också brutalt mycket skada, speccielt om det är en arms warrior som crittar. Jag brukar alltid ta avstånd från bra equippade warriors pga att de resistar många stuns och deras armor blockar hemskt mycket damage.. Men även blå gearade warriors kan göra skada. Men tro mej, Jag har sett blå gearade warriors spöa epiccade.. Det handlar mycket om skill också.. Warriors har aldrig varit den sämsta classen, Och kommer aldrig att bli. Om ni säger att de suger och att ni alltid blir dödade har jag bara tre ord att säga.. Lär er spela.