Finns säkert hundra sånnahär trådar, men har letat och inte hittat, så anyways här
är frågan, Finns det någon RPG från nutiden?
Observera: Det behöver inte vara gratis
Tack.
Finns säkert hundra sånnahär trådar, men har letat och inte hittat, så anyways här
är frågan, Finns det någon RPG från nutiden?
Observera: Det behöver inte vara gratis
Tack.
Guild Wars fast det kostar att köpa, men inga månadskostnader.
Rappelz är helt gratis och rätt snygg grafik, kanske skulle prova det?
Jo, men läste du första inlägget noga :rolleyes:
↗ till inläggetnutiden?
jaha, oj, jag trodde du menade nu för tiden.
:P okej, nån annan som vet då ?
RPG= Role Playing Game. Så det kan vara rätt svårt att hitta ett RPG spel som är i nutid, annars rekommenderar jag starkt Ragnarok.
↗ till inläggetJo jag vet, men liksom ett RPG i nutiden, man får välja jobb osv.RPG= Role Playing Game. Så det kan vara rätt svårt att hitta ett RPG spel som är i nutid, annars rekommenderar jag starkt Ragnarok.
vad kan man gjöra på second life?
e det ett mmorpg typ eller?
Du kan ju alltid prova Project Entropia! :cool:
Bra grafik, svenskar som gjort spelet och det har världsrekord i världens dyraste virtuella föremål (en ö i spelet som är värd 26500 dollar :visslar: ).
Du kan ju kolla in sidan:
Tack så mycket Mars! :D
btw: Nån som har tips på Star Warsa liknande MMORPG?
↗ till inläggetTack så mycket Mars! :D
btw: Nån som har tips på Star Warsa liknande MMORPG?
star wars galxies!! om du är intresserad av star wars är det absolut det bästa spelet för dig!, p.s. det kostar! du kan även ladda ner en 14 dagars trial från deras hemsida här: :D
Jo jag vet, har kört det, skitbra, men Sony fuckade upp det, därför slutade jag köra.
Väntar på SWGemu's private server funktion, så man kan köra med det gamla goda sättet :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in