💬
Logga in
Fuska.se

Worms Armageddon

33 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

varför funkar inte mitt worms armageddon???? (jag har köpt det och det går att starta men när jag ska spela en match så blir det helt svart vad är det som händer????? och ja, jag har active x 6 hjälp!!!!!!!)

Kan du förklara en anrning bättre?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Du kanske rentav har en för dålig dator =O

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #4

jag har en bra dator windows XP ja men asså spelet går att starta men när jag försöker starta en match eller ett uppdrag så blir det helt svart datorn fryser inte men spelet bara stannar hur ska jag göra för att det ska funka?

Posta info om ditt graikkort, CPU och RAM.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6

jamen hur kollar jag det då?

Nivå 8 · Veteranfuskare

högerklicka på tangentbordet > egenskaper > Inställningar > Avancerat > Ditt grafikkort

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

tangentbordet?

Han menar skrivbordet.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10

jag kommer bara till bildskärmkort är det det?

Ja.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #12

ok då är det en 128 DDRATI Radeon 9700 TX w/TV-out eller om jag sa fel så är det en radeon 9700 agp eller en internal dac du vet säker :D

17 Dec 2006

Lol, i tanke på att Worms bara behöver 2 MB graikkort, så är det nog inget fel på ditt graikkkort.

Okej kolla RAM-minnet, Kontroll Panelen-> System

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14

lol jag har 512 mb ram minne och spelet kräver 32 hahahahah vad är felet då??? :unsure:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Själva spelet kan vara för dåligt, mitt WA fungerar inte på en av våra halvbra datorer.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #16

hmm kanske det är så jag ska testa instalera det på laptoppen :cool:

Din dator ser prima ut(Åt Worms^^), det enda felet jag kan tänka mig, är spelet.

Prova installera det på din laptop, om det inte funkar dä heller, då är det fel på spelet.

Nivå 3 · Lärling

JAg var tvungen att installera en patch för att det skulle fungera på XP. Sök på google.

Nivå 5 · Fuskare

Tror också det var en patch man måste ha till det på xp testa att kolla igenom skivan.

Prova att ladda ner denna patch, och se om det löser sig.

ftp://ftp.team17.com/pub/t17/patches/pc/WAPatch.exe

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in