💬
Logga in
Fuska.se

Worms Armageddon

33 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #21

tack så mycket jag hoppas att det ska funka

18 Dec 2006
Nivå 3 · Lärling

GÖTT!!! har också letat efter en patch eller nåt liknande för att få det att funka =)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #23

men nu när jag har instalerat patchen så går det inte att starta spelet asså det startar bara inte hur ska jag göra nu!?!?!?!?!?!?

Prova med NOCD crack.

Efftersom det är imot fuskas regler kan jag inte posta en länk. Men prova nåt i stil med gamecopyworld.

Nivå 5 · Fuskare

Testa att instalera om den så kollar du under eller innan installation ifall det finns någon inställning du måste ställa in om du har xp.

Nivå 3 · Lärling

Har du installerat det i rätt mapp?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #27

jamen nu funkar det när jag instalera patchen som var på cd och den som du la ut f*n vad kul spel asså tack så mycket :D

np. Spela på nu xD

19 Dec 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #29

japp xD

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag har en bra dator windows XP ja men asså spelet går att starta men när jag försöker starta en match eller ett uppdrag så blir det helt svart datorn fryser inte men spelet bara stannar hur ska jag göra för att det ska funka?

Det ska funka inte på winXP.

Möjligtvis med patchen.

Senast ändrad:

Om du läser inläggen som redan fhar skrivits, ser du att han har fått svar på sin fråga.

21 Dec 2006
Nivå 3 · Lärling

funkar nu! bra :)

Senast ändrad:

24 Jun 2007

du kan gå in på CDn genom att utforska och så går du in i patches och instalerar grejen där o sen kan det funka...funkar det inte så kan du lika bra skita i det! de funka för mig... hoppas de gör det för dig osso... funkar det så ha så kul ^^

25 Jun 2007

Detdär var just klokt, du bumpar en 5 månader gammal tråd. Dessutom har trådskaparen redan fått igång spelet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in