Kan någon tipsa om ett bra ds spe? Tack i förhand. :cool:
Bra Ds Spel
MPH,Mario cart ds,new super mario bros
Jag har de 2 spelen :)
2? han skrev 3 :S och du har liksom redan lagt ut TVÅ trådar om vad du ska köpa för spel det här är ju samma sak :/
Ok <_<
Jag vet att min brorsa kommer att få ett nintendo ds i julklapp.. Men jag blev besviken när jag fick reda på att man inte kan spela game boy colour spel till det.. kan nån bekräfta det.... (från en som helst inte vill inse sanningen =)
Gameboy colour spelen säljs inte längre så det är som Microsoft dom har slutat göra xbox spel och sattsar bara på xbox360 ( tacka nintendo att dom ens gjorde ds satt man kunde använda advance spel!)
↗ till inläggetjag håller med ;)Gameboy colour spelen säljs inte längre så det är som Microsoft dom har slutat göra xbox spel och sattsar bara på xbox360 ( tacka nintendo att dom ens gjorde ds satt man kunde använda advance spel!)
Ja, gameboy color spel är helt ute nu.
En annan har ju kva sitt hederliga game boy color. Har haft fina stunder med fat jag bara hade två spel. Super mario bros deluxe och pokemon röd. Super mario är ett bra tidsfördriv när man spelar dator och laddningen är lite väl lång det går så mycket snabbare.
ACWW är roligt tror jag
Mph, acww, typ super mario spelen, det är det enda jag vet nu typ ;)