Lås tråden baraaaaaaaa.......
Zelda Twilight Princess
3. inte i början iallafall
2. Hylian sheild går att köpa i Kakariko Village efter att man besegrat snubben på vildsvinet, kanske före också, men jag är inte säker.
1. Att vara varg är helt klart godkänt.
2. kola king sa det
3. Verkligen inte. Lite konstig färg bara
↗ till inlägget1. Att vara varg är helt klart godkänt.
2. kola king sa det
3. Verkligen inte. Lite konstig färg bara
Asså, jag tror han undrar om spelet är "mörkt" och dystert i stämningen, inte vilken färg spelet har.
1. Att vara WolfLink är sådär, lite segt att samla "Tears of Light"
2. Hylian Shield får man i Kakariko Village
3. Spelets story är den mörkaste hittils. Men nu ska jag inte spoila ;)
Men läskigt är det väl inte direkt, men det finns blod i det...
Blod? O.o vart då?!
Blod? I ett Zelda- spel? Liksom värsta revolutionen när det gäller Zelda ju!
Vart finns det blod? tror inte direkt på det
↗ till inläggetDet fanns blod i Ocarina of Time. I dem första versionerna av OoT så hostade Ganondorf rött blod istället för grönt som i dem nya versionerna.Blod? I ett Zelda- spel? Liksom värsta revolutionen när det gäller Zelda ju!
Så det är inte helt nytt.
↗ till inläggetBlod? I ett Zelda- spel? Liksom värsta revolutionen när det gäller Zelda ju!
Jaha. Har alltid trott att det var någon sorts slem han harklade ur sig :huh:
Det finns inget blod i TP. Jag är på sista bossen, och har då inte sett något blod :/
Aah lås denna tråd. Den tas upp typ 1 vecka efter att jag har fått spelet oxå :blink:
Hann hitta alla svaren innan det första inlägget. :P
↗ till inläggetTitta närmare då :PDet finns inget blod i TP. Jag är på sista bossen, och har då inte sett något blod :/
När man slår på första bossen, blod. (Grönt men ändå blod :P )
Slå på fienderm, ibland kan det komma nåt grönt ur dem. (Det gröna är censurerat blod, det är rött i japanska versionen)
Samt en hel del andra ställen...
Grinden= färg
Wut?
Då kan ju allt vara censuerat blod :P
↗ till inläggetDet finns inget blod i TP. Jag är på sista bossen, och har då inte sett något blod :/
Men varför censureras blodet då? Jag menar, om man är så liten att man tycker att blod är läskigt så borde man ändå inte kunna klara spelet. Och varför ska man då köpa det?
Wind Waker's åldersgräns var satt på 3+. Eftersom spelet inte är grovt eller liknande så anpassas åldersgränsen efter spelet. Men palla censurera ett spel för att det ska kunna klassas som ett 3+ -spel (förutsatt att Twilight Princess då är från 3 år). Och om det nu är från typ 12 år, så är det helt j*vla onödigt att censurera blodet.
Jayzmo: Om du vill ha rött blod, flytta till Japan.
Döda minibossen i Lakebed Temple och kolla vad som flyger ut ur munnen på den ;)
Det måste inte vara blod. Det kan vara vätska?
↗ till inläggetBlod är en vätska :PDet måste inte vara blod. Det kan vara vätska?