💬
Logga in
Fuska.se

Kingdom Hearts 2

18 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Asså jag har bara kört tills roxas får veta att de var inte meningen att han skule bli till lr nått sånt. asså 90% har ju varit film, kommer de alltid va så? ja vill ju börja köra med sora, goofy och donald

Nivå 11 · Veteranfuskare

Innan du kommer ifrån Twilight Town är det mycket filmer som måste ses för att förstå, men när du kommit därifrån blir det inte lika mycket. Bara lite i början. Ha tålano hel enkelt!

3 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

mm, märkte de men de är fortfarande rätt mycket fim

Nivå 2 · Novis

men det e ju fortfarande sonys bästa spel! Tycker jag

Nivå 11 · Veteranfuskare

Bara så du vet är det inte Sony som gör KH-spelen utan Square Enix och Disney Interactive.

4 Jan 2007
Nivå 2 · Novis

o men då är det dems bästa spel!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

nämn nått mer som du vet do har gjort

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker spelet är värdelöst... För jag klarade ut detta på 2 dagar... spelade 3 timmar per dag.. Jag blev väldigt besviken på detta spel:(

5 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #9

då är du inget KH f*n.... även om man klarar ut de på 2 dar så får man ju jävligt kul dom 2 darna, lr hur

6 Jan 2007
Nivå 3 · Lärling

Ice Spyro snackar skit.. Man kan inte klara ut spelet på sammanlagt 6 timmar..

Enbart tiden då man är roxas är nästan 6 timmar.. (alltså tar det nästan 6 timmar innan man blir sora) sen har man en väldigt massa världar att klara också..

jag har klarat allt som går att klara och har spelar i 55 timmar.. men då hade jag också klarat det en gång innan så jag visste vad jag skulle göra.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag har också spelat i 55 timmar(på beginner mode) och klarat allt. Men det tog mig bara 3 dar att klara xemnas på standard(jag körde nästan dygnet runt xD)

Nivå 0 · Nykomling

Jag är visst ett KH-f*n... Jag har alla KH som har släppts.. Men var äkta besviken på KH2

8 Jan 2007
Nivå 5 · Fuskare

Jag tycker att 2:an äger! *MÅSTE HA 3:an!!!!* Men då måste man köpa Playstation 3 -_-

Aja, men du kommer att få köra med Sora snart.

10 Jan 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

undrar vem som är sista bossen i kh3? kan inte vänta på de spelet :P

19 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag är visst ett KH-f*n... Jag har alla KH som har släppts.. Men var äkta besviken på KH2

Man ska inte spela igenom spelet direkt -.- Man ska ta tid och lvla och sånt göra sidequests. Du har säkert inte avslutat jiminys journal.

Men spelet är asa segt i början men senare så blir det bättre.

Senast ändrad:

3 Mar 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag tycker att 2:an äger! *MÅSTE HA 3:an!!!!* Men då måste man köpa Playstation 3 -_-

Aja, men du kommer att få köra med Sora snart.

kommer det e trea!!!??? måste ha det :cry:
4 Mar 2007
Nivå 1 · Novis

Ni verkar inte förståt exakt vad som gör Kingdom Hearts serien så bra, likadant för Final Fantasy.

Det är ju Storyn som är så gripande, början i Kingdom Hearts tvåa är ju så ljuvlig, fylld av smärta och tro, man bara vill köra mer och mer för att få reda på allt man kan om storyn. Det ändå som upplevs tråkigt är just när man måste köra igenom nån seg värld för att endast få en lite glimt mer av storyn.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #18
↗ till inlägget

Ni verkar inte förståt exakt vad som gör Kingdom Hearts serien så bra, likadant för Final Fantasy.

Det är ju Storyn som är så gripande, början i Kingdom Hearts tvåa är ju så ljuvlig, fylld av smärta och tro, man bara vill köra mer och mer för att få reda på allt man kan om storyn. Det ändå som upplevs tråkigt är just när man måste köra igenom nån seg värld för att endast få en lite glimt mer av storyn.

de e ju knappast inte bara de.... alla härliga fighter, tolkningen av disney filmerna, träffandet av alla andra, asså när man får se allt som hände i 1:an igen så började tårarna stömma ner.... alla kära minnen man får fortsätta. jag brukade käka hubba bubba tugummi medans ja spelade igenom KH1. så vad tror ni jag gjorde när jag köpte KH2????? jag köpe såklart ett stort föråd av hubba bubba tugummi så att jag inte skulle gå miste om den här härliga känslan man får så att man inte kan sova får att man ligger och tänker på KH hela tiden.... ja de är som gör KH serien så bra, den härliga känslan som gör så att man ler :D

Nivå 1 · Novis

Exakt, just den där känskan ja. Och alla er som inte uppfattade början som seg eller tråkig verkar inte förstå då vad Kingdom Hearts Igentligen handlar om.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in