💬
Logga in
Fuska.se

Ps 3 j*vla Försening...

21 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

jag vill inte ha nån ps 3 men man måste ju tänka på att den blivit försenad jävlit många gånger o så finns den i usa o asien.. vad är problemet dom kan ju skika hit några 100 ex eller mer så blir alla ps fans glada o nöjada

Nivå 7 · Fuskare

100 räcker absolut inte ca 1 miljon exemplar skulle nog duga...

L0L, en miljon?

snarare 50 Miljoner

(till hela europa alltså)

10 Jan 2007
Nivå 1 · Novis

Vem har sagt att alla vill ha en? :P

Och hur lätt tror ni det är att producera 50 miljoner funktionsdugliga Ps3or?

Liksom de har problem att framställa dugliga just nu och jag antar att det kommer förbli så ett tag...

↗ till inlägget

Vem har sagt att alla vill ha en? :P

Och hur lätt tror ni det är att producera 50 miljoner funktionsdugliga Ps3or?

Liksom de har problem att framställa dugliga just nu och jag antar att det kommer förbli så ett tag...

men har dom sagt ett datum till premiären så tycker jag dom ska anpassa sig därefter.
Nivå 2 · Novis

Men jag har för mig att det blev en försening av blueray skivorna :unsure:

Tro inte på de första release datumen som kommer ut så slipper ni bli besvikna -.-

11 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling

Har svårt att tänka mig att det skulle säljas över 50 miljoner exemplar i europa :P

Eftersom det sålts ca 1 mille i staterna. LÄNK!

14 Jan 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

jag menade att dom skulle skika från tex usa hit

Nivå 1 · Novis

har redan Xbox 360, Nintendo Wii och ps2 så d e onödigt för mig att köpa :cool:

15 Jan 2007
↗ till inlägget

Har svårt att tänka mig att det skulle säljas över 50 miljoner exemplar i europa :P

Eftersom det sålts ca 1 mille i staterna. LÄNK!

Tror du inte den skulle sålt mer om det fanns maskiner att köpa? 100 miljoner kunder försvinner inte så enkelt (även om många har dubletter av maskinen).
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

har redan Xbox 360, Nintendo Wii och ps2 så d e onödigt för mig att köpa :cool:

o________o Testa jogga någon gång, det är bra för dig.

16 Jan 2007
Nivå 1 · Novis

Det finns brist på Ps3or ja, men många har struntat i en Ps3 nu också pågrund av Sony's upptåg... om ni sett kommentarerna på Lik-sang så fattar ni... minst 1 miljon förlorade kunder för Sony där iallafall xD

Men, men

20 Jan 2007
Nivå 6 · Fuskare

Joo dom skulle kunna snabba upp lite..Men när man såg priset blev man ju inte på bättre humör. <_<

21 Jan 2007
↗ till inlägget

Joo dom skulle kunna snabba upp lite..Men när man såg priset blev man ju inte på bättre humör. <_<

Priset ba stiger å stiger ju. :unsure:
Nivå 6 · Fuskare

Dom säger : Priset kommer aldrig hamna under 4000kr. Så det kommer kosta runt 6000kr på premieren. Herregud.

25 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling

Men... Jag hörde att det var många i japan som inte köpte så att dom blev tvungna att sänka priset nu :blink:

26 Jan 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Sony's prolem blir ju att de som kanske inte orkar vänta till mars köper ett 360 eller en Wii istället.

Senast ändrad:

27 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Men... Jag hörde att det var många i japan som inte köpte så att dom blev tvungna att sänka priset nu  :blink:

Kommer du då köpa det från japan?

Nej, priset på ps3 i europa kommer att ligga på 6400. Vet inte om det var inkl. elr exkl. moms då. dyrt som s*tan är det iaf!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in