Är det gratis att göra i-n-v-i-s-i-o-n-f-r-e-e forum?
I-n-v-i-s-i-o-n-f-r-e-e
Kabn man ladda ner affär och poäng och bank på det för gratis?
Ne det är inte gratis.
Ibland behöver man inte betala. Hur många gånger måste jag rätta dig? :P
Och ibland är?
Det vet jag men jag vill ha ett eget i-n-v-i-s-i-o-n-f-r-e-e forum.
men gå in på "den sidan" då
Annars kan man ju skaffa ett gruppforum här och vara moderator :P Då får man ju sitt egna forum typ.
jaa men man kan ju inte dela ut "Gruppvarningar" så att bara personen får en varning i gruppen...
Men man kan väl inte ha ett själv och vara med i ett annat?Annars kan man ju skaffa ett gruppforum här och vara moderator :P Då får man ju sitt egna forum typ.
Förlåt för dubbelpost men hur gör man för att forumen ska visas?
Man har det u bara en viss tid också ju!Annars kan man ju skaffa ett gruppforum här och vara moderator :P Då får man ju sitt egna forum typ.
Men kan nån svara på min fråga?
Ja kan nån svara på *våran* fråga. Metadragon det är ju vi som har det då är det våran :P
Kolla http://reklam.com... fast reklam är "trådens titel".
Eh reklam skriv typ istället reklam eller i-n-v-i-s-i-o-n-f-r-e-e!! Då ser man vad det ska vara :P
Men, gnäll inte... Men klicka ba' på registrera.
Men YoTo det är inte så lätt att veta vad du menar när det står reklam e det reklam? eller i-n-v-i-s-i-o-n-f-r-e-e :huh: ?
Fast det kostar ju mycket poäng, det är inte många som kan köpa det förutom Piccolo och modarna och Admin! :rolleyes:Annars kan man ju skaffa ett gruppforum här och vara moderator :P Då får man ju sitt egna forum typ.
det är i-n-v-i-s-i-o-n-f-r-e-e men vi har ett board men forumen typ GC visas inteMen YoTo det är inte så lätt att veta vad du menar när det står reklam e det reklam? eller i-n-v-i-s-i-o-n-f-r-e-e :huh: ?