Hoppa till innehåll

Dea's Blogg - En Blogg I Mängden


Knewt
 Dela

Rekommendera inlägg

http://img50.imageshack.us/img50/6817/bloggbannerrb7.png

 

Nu har jag, precis som alla andra pöjker och flickor världen över, skapat en blogg. Vad som är så speciellt med den vet jag inte. En blogg i mängden helt enkelt. =)

 

Ge gärna lite feedback på sidan om ni anser att något inte passar, bör förbättras, eller whatever. :]

 

Dea's Blogg

Redigerat av Deea
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snygg :) Har du gjort utseendet själv? Några av mina kompisar vill att jag ska starta en sida, funderar att det skulle kunna vara en blogg liknande, några tips osv. ? :D

Jag har valt en mall, fast sedan ändrat det mesta i stilmallen. Det enda jag inte ändrat på är formen på sidan. Så man kan säga att jag gjort utseendet själv, på sätt och vis.

 

Du kan ju börja med att fixa en blogg på blogg.se, och sedan om du har kunskaper inom (X)HTML och CSS redigera utseendet, smidigt och enkelt. Men det går ju även att koda ihop en egen blogg utan blogg.se's hjälp. :]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

läste lite men sedan stod det om fuska.nu så jag slutade läsa :P men den var väl bra annars^^

Tack. Men Fuska.nu är bra. ^^' Fast det är ju förstås mer ordning i forumet här än vad det är där. =P

 

Designen på blogget är väl snyggt. Det som är bättre än designen är dina texter. Mycket intressant läsning måste jag säga! Keep up the good work!
Tack! Då får jag väl fortsätta då, så gott det går. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Deea : satt o läste dina posts och tyckte att det var

skit intressant för en p13 faktist ,

du är bra på sånt där , har öppnat

min egna blogg men säger ingen länk för det är din tråd.

Men good job på sidan , ett tips bara , när du tar bilder

redigera lite i photoshop innan du postar så du får mer

credits på bilder o sånt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...