💬
Logga in
Fuska.se

Dea's Blogg - En Blogg I Mängden

18 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

http://img50.imageshack.us/img50/6817/bloggbannerrb7.png

Nu har jag, precis som alla andra pöjker och flickor världen över, skapat en blogg. Vad som är så speciellt med den vet jag inte. En blogg i mängden helt enkelt. =)

Ge gärna lite feedback på sidan om ni anser att något inte passar, bör förbättras, eller whatever. :]

Dea's Blogg

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Snygg :) Har du gjort utseendet själv? Några av mina kompisar vill att jag ska starta en sida, funderar att det skulle kunna vara en blogg liknande, några tips osv. ? :D

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Snygg :) Har du gjort utseendet själv? Några av mina kompisar vill att jag ska starta en sida, funderar att det skulle kunna vara en blogg liknande, några tips osv. ? :D

Jag har valt en mall, fast sedan ändrat det mesta i stilmallen. Det enda jag inte ändrat på är formen på sidan. Så man kan säga att jag gjort utseendet själv, på sätt och vis.

Du kan ju börja med att fixa en blogg på blogg.se, och sedan om du har kunskaper inom (X)HTML och CSS redigera utseendet, smidigt och enkelt. Men det går ju även att koda ihop en egen blogg utan blogg.se's hjälp. :]

Nivå 4 · Lärling

Fråga: Jag är rätt ny med skinns osv. kan göra dom men hur kodar man ihop dom :) ?

2 Feb 2008
Nivå 4 · Lärling

Kan du CSS så behöver du bara lära dig hur man använder tabeller i HTML, då får kan man få ihopp en hyffsad bra skin.

Nivå 16 · Legendfuskare

läste lite men sedan stod det om fuska.nu så jag slutade läsa :P men den var väl bra annars^^

Nivå 5 · Fuskare

Designen på blogget är väl snyggt. Det som är bättre än designen är dina texter. Mycket intressant läsning måste jag säga! Keep up the good work!

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8
↗ till inlägget

läste lite men sedan stod det om fuska.nu så jag slutade läsa :P men den var väl bra annars^^

Tack. Men Fuska.nu är bra. ^^' Fast det är ju förstås mer ordning i forumet här än vad det är där. =P

↗ till inlägget
Designen på blogget är väl snyggt. Det som är bättre än designen är dina texter. Mycket intressant läsning måste jag säga! Keep up the good work!
Tack! Då får jag väl fortsätta då, så gott det går. :P
3 Feb 2008
Nivå 5 · Fuskare

Najs blogg ;)

Hur gör man för att lägga in en egen banner på blogg.se?(fattar inte så mkt) ^_^

Hjälp mig och få lite FM på köpet! :D

Senast ändrad:

4 Feb 2008

den var ganska ful tyckr jag

6 Feb 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #11
↗ till inlägget

den var ganska ful tyckr jag

Utan att ge mig tips på hur den ska förbättras och vad du inte gillar, så är ju ditt inlägg rent värdelöst...
7 Feb 2008
Nivå 5 · Fuskare

@Deea : satt o läste dina posts och tyckte att det var

skit intressant för en p13 faktist ,

du är bra på sånt där , har öppnat

min egna blogg men säger ingen länk för det är din tråd.

Men good job på sidan , ett tips bara , när du tar bilder

redigera lite i photoshop innan du postar så du får mer

credits på bilder o sånt :)

9 Feb 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Tack ska du ha! =)

Fast jag har inte lärt mig photoshop eller något annat vettigt program för bilder än. Kan bara behärska paint. >_^ Men jag ska tänka på det.

19 Feb 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tack ska du ha! =)

Fast jag har inte lärt mig photoshop eller något annat vettigt program för bilder än. Kan bara behärska paint. >_^ Men jag ska tänka på det.

ge mig din msn o ge dina bilder så retuchar jag dom gärna för dig.
23 Mar 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #15

Drog en liten snabbkurs i Photoshop nyss, så det ska nog inte vara några problem längre. =)

Så, nu är designen ändrad helt och hållet och skulle uppskatta lite feedback på denna. =]

Dea's Blogg

Gillar den nya designen mer än vad jag gillade den gamla, Den gamla var så enformig, Så nu e din blogg perfekt :D

30 Apr 2008
Nivå 5 · Fuskare

Dea! Du är f*n årets junior-skribent för f*n!

Asså jag skulle inte slutat för 1000 kr om jag hade vart du

men försök att köpa webhotell , och skaffa riktig blogg då du får

30x mer besökare.

5 ord = Keep up the good work!

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Drog en liten snabbkurs i Photoshop nyss, så det ska nog inte vara några problem längre. =)

Så, nu är designen ändrad helt och hållet och skulle uppskatta lite feedback på denna. =]

Dea's Blogg

Ett tips för fler besökare, är att du skriver om ngt på aftonbladet.se och lägger in det så man kan läsa din kommentar om en artikel.Kanske inte det roligaste att hålla på o blogga om artiklar/ på aftonbladet, men du får upp antalet läsare :huh: (du behöver så klart inte göra fler än en)

27 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare

Hur får man fler besökare för det?

Det är ju aftonbladet.se som får flerbesökare, eller?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in