💬
Logga in
Fuska.se

Burnout Paradise?

14 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Som rubriken, är Burnout Paradise värt att köpa?

Please, kom INTE med förslag om andra spel som jag ska köpa.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Tror det ser riktigt snyggt ut och om du gillar racingspel så slå till, dock inte spelat själv.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

Racing spel är kul, men vill ha lite mer detaljerad fakta. ;)

Nivå 3 · Lärling

Burnout spelen har slagit igenom med otrolig kraft i racing genren bland konsollspelen sedan Burnout 3 takedown lancerades. Själv har jag spelat 3an och revenge, båda är värda sig en titt tycker jag. Paradise är vad jag tror det spel i serien som kommer att rankas som det bästa hittills, men jag kan ju ha fel, jag har som sagt inte spelat spelet. Men jag tror ändå att det är värt slantarna. Men jag tror däremot att du måste ha ett annat spel också som du kan växla emellan efter några veckors spelande av burnout. För att burnout blir lätt frustrerande om du inte pallar trycket i dom snabba hastigheterna och dom tuffa striderna.

4 Feb 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Burnout spelen har slagit igenom med otrolig kraft i racing genren bland konsollspelen sedan Burnout 3 takedown lancerades. Själv har jag spelat 3an och revenge, båda är värda sig en titt tycker jag. Paradise är vad jag tror det spel i serien som kommer att rankas som det bästa hittills, men jag kan ju ha fel, jag har som sagt inte spelat spelet. Men jag tror ändå att det är värt slantarna. Men jag tror däremot att du måste ha ett annat spel också som du kan växla emellan efter några veckors spelande av burnout. För att burnout blir lätt frustrerande om du inte pallar trycket i dom snabba hastigheterna och dom tuffa striderna.

Ok, Tack för tipset.

Men vill fortfarande gärna att någon som har spelet svara. :(

5 Feb 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

man åker ju i pardise city och åker till tävlingar i staden och pardise city är ungäfär lika stort som uppsala .

så det är värt att köpa tycker jag :D

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

Ok, tack för svaret.

Nivå 4 · Lärling

om du har tillgång till internet så kan du ju alltid ladda ner demot.....

6 Feb 2008
Nivå 2 · Novis

ja om du gillar bilspel där det går Snabbt :P

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

om du har tillgång till internet så kan du ju alltid ladda ner demot.....

Har tillgång till det och har Demon.

Nivå 4 · Lärling

Jag har testat demot (demon?), och jag tyckte det var skitkul. Men ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt att man tröttnar på det efter ett tag..

7 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

afan,

20 Feb 2008
Nivå 1 · Novis

jag trötnade på det ganska fort men om du tycker om racing spel så kommer du att tycka om det :D

↗ till inlägget

om du tycker om bilspel så tycker du nog om det men jag trötnade ganska fort

21 Feb 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #14

Är det bättre än NFS?

26 Feb 2008
Nivå 3 · Lärling

Ja...... Men det ända fula är att man kan styra bilen när man voltar...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in