💬
Logga in
Fuska.se

Kasta Kort?

23 svar · startad

som rubriken lyder kan ni kasta spelkort? riktigt kul iallafall. om ni kan hur håller ni kortet. själv så håller jag det rakt med kortsidan mellan pek och långfingret.sen hur långt kan ni kasta jag kan kasta typ 20-25 m

vet ni någon svensk sida om kortkastning?

Senast ändrad:

Google?

f*n vad bra du måste va om du kan kasta ett spelkort 25 meter :o

inte så där super finns dom i min klass som är bättre. brukar träna genom att kasta på en kartong och försöka få dom att fastna

vilket j*vla tidsfördriv.....

det är ju kul

visst är det kul, men jag hade ingen aning om att folk höll på med det seriöst :P

På Mythbusters kastade dom ett vanligt spelkort i över 200km/t

Har rätt vass träbit som jag kastar rätt hårt, har fått den att fasta i en yttervägg på skolana.

10 Feb 2008

Såg att världsrekordet i kortkastning är 216 feet!

adde94 jag håller inte på med det särskilt serisöst bara håller på när jag inte hare någe att göra

Vet ingen svensk sida men om du söker på "card throwing" så hittar du en hel del engelska sidor.

Själv kan jag typ bara kasta ca 7m.

11 Feb 2008
↗ till inlägget

adde94 jag håller inte på med det särskilt serisöst bara håller på när jag inte hare någe att göra

ok :P
13 Feb 2008

Låter ganska tråkigt fast det är ett bra tidsfördriv för dom som har tråkigt.

Men om det är tråkigt, då är det ju inget bra tidsfördriv när man har tråkigt får då får man ju bara ännu mer tråkigt!

↗ till inlägget

Men om det är tråkigt, då är det ju inget bra tidsfördriv när man har tråkigt får då får man ju bara ännu mer tråkigt!

Sant....

Ja, det är det.

mm...du borde skaffa en dator istället....

själv så flyger mitt kort bara upp i luften och landar på nåt random ställe intill mig :P

Samma för mig..

16 Feb 2008
↗ till inlägget

Man har ju iallafall något att göra.

Vi brukade kasta pokemon kort och se vem som kom längst. Jag kunde kasta runt 15m kan nog fortfarande kasta ganska långt.

Här är värdrekordet i kortkastning, 216 feet (65.83 m).

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in