💬
Logga in
Fuska.se

Playstation Spel!

37 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Jag hade tänkt att invenstera lite pengar på ett playstation spel men jag vet inte vilket? Dom här spelen har jag:

Driver 2

Grand Turismo

King of Bowling 2

Tony Hawk 3

Street Skater 2

Jeremy Supercross 2OOO

Gta 2

Någon som vet vad jag ska köpa för spel?

O! en sak till! Jag tänkte på The Simpsons Wrestling! e det grymt? Jag gillar simpson så jag tänlte om det var grymt!

Nivå 0 · Nykomling

om du gillar skjutspel så ska du ta resident evil eller chase the express eller nåt sånt...fas du kanske inte gillar dom

Nivå 6 · Fuskare

ta gran turismo.. det är jättebra

29 Oct 2003
Nivå 2 · Novis

Ozoon, han har redan det skrev han.

Jag tycker du ska köpa Final Fantasy 9 eller Metal Gear Solid.

Nivå 6 · Fuskare

jasså.. jag tyckte han skrev att han skulle köpa nåt av dom men inte visste vilket :oops:

isåfall tycker jag, om du gillar fighting spel, att du ska köpa the unholy war eller soulblade. det är två förstaklassiga spel!

1 Nov 2003
Nivå 2 · Novis

jasså.. jag tyckte han skrev att han skulle köpa nåt av dom men inte visste vilket :oops:

isåfall tycker jag, om du gillar fighting spel, att du ska köpa the unholy war eller soulblade. det är två förstaklassiga spel!

Soulblade? D spelet har jag kollat mycket på på internet och d är väldigt svårt att få tag i eftersom d inte tillverkas längre men beg fanns nästan inte heller hitta d på nån butik kanske då...

Nivå 1 · Novis

The Simpsons Wrestling är roligt men också Bloody Roar 2 och Tecken 3 köp inte Harry Potter 2 det är långtråkigt... :wink:

Nivå 6 · Fuskare

Tony Hawks pro skater 1 och 2! Eventuellt fyran också!

2 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling
Tony Hawks pro skater 1 och 2! Eventuellt fyran också!

Det håller jag med om :P

Nivå 3 · Lärling

jag med, jag älskar alla tony hawk's spel! utom 3 den är dålig! min åsikt...

9 Nov 2003
Nivå 2 · Novis
jag med, jag älskar alla tony hawk's spel! utom 3 den är dålig! min åsikt...

är tvåan bättre??teken3 eller medal of honer!

10 Nov 2003
Nivå 6 · Fuskare

Soulblade? D spelet har jag kollat mycket på på internet och d är väldigt svårt att få tag i eftersom d inte tillverkas längre men beg fanns nästan inte heller hitta d på nån butik kanske då...

jag har det, hehehe :mrgreen:

men det fanns ju på cdon.com tror jag.

11 Nov 2003
Nivå 3 · Lärling

om du vill ha fighting spel ska du skaffa soulblade lr tekken spel skjutspel residen evil serien sciense ficktion star wars och många mer och ozoon har du skaffat alla vapen på soulblade???jag har det med alla gubbar utom voldo och taki dom är as svåra

jag tycker du ska köpa tombi 2 eller ghoul panic med skjut pistol :mrgreen:

Nivå 6 · Fuskare
om du vill ha fighting spel ska du skaffa soulblade lr tekken spel skjutspel residen evil serien sciense ficktion star wars och många mer och ozoon har du skaffat alla vapen på soulblade???jag har det med alla gubbar utom voldo och taki dom är as svåra

jag har skaffat alla vapen med alla! inklusive dom ultimata vapnen. voldos är ju grymmast... souledge katar...

13 Nov 2003
Nivå 1 · Novis

jag har soulblade men kan inte spela det mitt ps har gått sönder

Nivå 6 · Fuskare

köp ett psx!

14 Nov 2003
Nivå 2 · Novis

lämna in det till tv-spelsbörsen så lagar dom det åt dig för 500 :-!

27 Nov 2003
Nivå 1 · Novis

det funkar nu

du kan köpa sydney 2000 eller nhl 2004.

fast det är svårt att få tag på ps1-spel nu förtiden.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in